Is dat zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
de berijders van die auto's zijn nog veel erger.
eensch. altijd asociale kutbiggen die files veroorzaken omdat ze zoveel mogelijk auto's op een zo kort mogelijk stuk willen inhalen en daarna hun auto dr gewoon voorknallen en vol op de rem moetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik reed net op de A28 achter zo'n BMW en verrek! Er werd keurig overal richting aangegeven, nergens gekleefd. Heel netjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
quote:
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Het zijn dan ook alleen die ouwe afgeragde 3/5 series die je vaak asociaal ziet doen.
De duurdere en nieuwe versies worden vaak gereden door keurig nette mensen. Je hebt gewoon last van een stukje jaloezie![]()
![]()
Nee, sorry. Ik zou liever een nette Audi A4 Sedan of een VW Passat rijden dan een pimp-BMW. Ook al is die Audi of Passat goedkoper.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Het zijn dan ook alleen die ouwe afgeragde 3/5 series die je vaak asociaal ziet doen.
De duurdere en nieuwe versies worden vaak gereden door keurig nette mensen. Je hebt gewoon last van een stukje jaloezie![]()
![]()
Volgens mij he, volgens mij kan jij stiekem gewoon niet rijden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.
omdat anderen dus gehaast door de file heen willen zigzaggen kan ik niet rijden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Volgens mij he, volgens mij kan jij stiekem gewoon niet rijden.![]()
En dat dan afgeven op andere mensen, eng mannetje![]()
Dat kwam omdat jij iedereen ophield door met je Opel Corsa 1.1 op de middelste baan te blijven rijden omdat je denkt dat je de bom bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.
Het is zo duidelijk als watquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
omdat anderen dus gehaast door de file heen willen zigzaggen kan ik niet rijden?![]()
Het klinkt wel. De Opel Tumor. Als je een auto kadett noemt, zou tumor al helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef Geesoes het volgende:
Nee Opels zijn het probleem. Das de tumor van de automarkt.
Kadettquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het klinkt wel. De Opel Tumor. Als je een auto kadett noemt, zou tumor al helemaal geen probleem moeten zijn.
is dit de eerste keer dat je over dit type auto hoort?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
KadettValt mee dat ze nog nooit de Opel Ciabatta verzonnen hebben.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef BoukeF het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je over dit type auto hoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |