Is dat zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
de berijders van die auto's zijn nog veel erger.
eensch. altijd asociale kutbiggen die files veroorzaken omdat ze zoveel mogelijk auto's op een zo kort mogelijk stuk willen inhalen en daarna hun auto dr gewoon voorknallen en vol op de rem moetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik reed net op de A28 achter zo'n BMW en verrek! Er werd keurig overal richting aangegeven, nergens gekleefd. Heel netjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
quote:
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Het zijn dan ook alleen die ouwe afgeragde 3/5 series die je vaak asociaal ziet doen.
De duurdere en nieuwe versies worden vaak gereden door keurig nette mensen. Je hebt gewoon last van een stukje jaloezie![]()
![]()
Nee, sorry. Ik zou liever een nette Audi A4 Sedan of een VW Passat rijden dan een pimp-BMW. Ook al is die Audi of Passat goedkoper.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Het zijn dan ook alleen die ouwe afgeragde 3/5 series die je vaak asociaal ziet doen.
De duurdere en nieuwe versies worden vaak gereden door keurig nette mensen. Je hebt gewoon last van een stukje jaloezie![]()
![]()
Volgens mij he, volgens mij kan jij stiekem gewoon niet rijden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.
omdat anderen dus gehaast door de file heen willen zigzaggen kan ik niet rijden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Volgens mij he, volgens mij kan jij stiekem gewoon niet rijden.![]()
En dat dan afgeven op andere mensen, eng mannetje![]()
Dat kwam omdat jij iedereen ophield door met je Opel Corsa 1.1 op de middelste baan te blijven rijden omdat je denkt dat je de bom bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keurige nette mensen die in hun dikke patjakkerbak van links naar rechts tussen de file doorslingeren en daarbij ook graag erg dicht op je bumper rijden en plots hard remmen ook geen probleem vinden jah.
Het is zo duidelijk als watquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
omdat anderen dus gehaast door de file heen willen zigzaggen kan ik niet rijden?![]()
Het klinkt wel. De Opel Tumor. Als je een auto kadett noemt, zou tumor al helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef Geesoes het volgende:
Nee Opels zijn het probleem. Das de tumor van de automarkt.
Kadettquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het klinkt wel. De Opel Tumor. Als je een auto kadett noemt, zou tumor al helemaal geen probleem moeten zijn.
is dit de eerste keer dat je over dit type auto hoort?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
KadettValt mee dat ze nog nooit de Opel Ciabatta verzonnen hebben.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef BoukeF het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je over dit type auto hoort?
Doodverwensingquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef sr_firewire het volgende:
TS kan ook alleen maar lemmings openen of topics die ergens anders op gebaseerd zijn
Bij deze verdient veldmuis de Ga-nou-eens-dood award
Ik dacht dat ze altijd een geintje maakten toen ik het hoordequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef BoukeF het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je over dit type auto hoort?
jah, die hebben tenminste vier wielen.quote:
*klikt op fotoboek*quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef Inorbit het volgende:
BMW![]()
BMW Rijdersmensen met smaak. (in de gevallen van de vrijwel standaard gelaten modellen)
Volkswagen(Ervaring)
whehehe, indd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
HET IS DUS GEEN VOOROORDEEL MAAR EEN FEIT!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
HET IS DUS GEEN VOOROORDEEL MAAR EEN FEIT!
jah, maar om dan nou een BMW te kopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Inorbit het volgende:
en dat is? dit is trouwens vast heel goed voor men vieuwcount he?![]()
trouwens, mensen die hard gezwoegd hebben om 80000 euro bij elkaar te sparen verdienen een asociaal " goede" wagen.
daar moest ik ook aan denken, vroeg me al af wie Inorbit zou zijn.quote:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=1&pp=20quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMGAllemaaal dezelfde kapper ?
en wat voor een overhemden hebben BMW rijders dan wel niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Inorbit het volgende:
V&D-overhemd-foto is typisch Golf rijders volk
Zij rijden een Ford Ka, zo te zien.quote:
Stoere jochies. Kijken allemaal net of ze nooit dood zullen gaan.quote:
Dan stappen ze binnekort over naar BMWquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Inorbit het volgende:
V&D-overhemd-foto is typisch Golf rijders volk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=1&pp=20
[..]
en wat voor een overhemden hebben BMW rijders dan wel niet?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:19 schreef Inorbit het volgende:
Iedereen, zodra je hebt ervaren hoe geweldig het rijd
dat dacht ik net van jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:22 schreef Inorbit het volgende:
jij hebt zeker je rijbewijs nog niet
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat dacht ik net van jou
jij jah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Inorbit het volgende:
en waarop is dat gebaseerd, wou jij beweren dat ik er niks van weet omdat ik nog nooit zelf in een bmw gereden zou hebben?![]()
als jij liever een vw rijd is dat jouw recht, maar een bmw is een betere auto, en dat baseer ik op het feit dat ik 10x liever in mijn 18 jaar oude 325 zit als in mijn 1 jaar oude golf leasebak
Kirjgen ze van hun pappa die wiet heeft staanquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die broekies kunnen dat niet betalen.
Ik zo'n figuur met RL?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef Inorbit het volgende:
wat kan het nou schelen of je er in gevonden word of niet. jij bent zeker zo'n figuur die alleen maar ralph lauren draagt omdat er RL op staat.
die bmw is keihard het beste rijplezier wat je kan krijgen voor zo'n lage aankoop prijs. aangezien de heoveelheid pk en de achterwielaandrijving. Ik vind het persoonlijk ook heus niet de allermooiste auto ooit.
broekie?![]()
ik had weinig keus (zeg maar geen). ik had dolgraag wat anders gehad hoor. beetje flauw zo'n opmerking, ik heb zo'n ding ook gewoon nodig![]()
alhoewel dat eigenlijk best sjiek is.quote:
Jawel maar verplaats me liever hieropquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whehe je hebt zeker zelf geen rijbewijs.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nog nooit gedacht dat mijn bmw sneller is als een motor, wie heeft het trouwens tegen jou?
ga trouwens iemand anders de je wel kent een kut-pauper noemen.
Ha! Een Grijze (veld) Muis gespot!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik zou liever een nette Audi A4 Sedan of een VW Passat rijden dan een pimp-BMW. Ook al is die Audi of Passat goedkoper.
Toevallig ken ik jequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nog nooit gedacht dat mijn bmw sneller is als een motor, wie heeft het trouwens tegen jou?
ga trouwens iemand anders de je wel kent een pauper noemen.
Nah die zijn dan nog niet betaalbaar voor dat soort klootjes volk hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef funkmaster het volgende:
bmw's van ouder dan 4 jaar zijn pauperbakken...feit, want dan komen er petjes en turken in...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zo zie ik ze graag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
haha 170pk in zo'n pauper ouwe 5-serie die jij hebt (avatar)...die is echt niet snel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
170 pk, goede stoelen, je kan er 4/5 personen in proppen,
tjah, echte stijl zal je als BMW rijder indd niet krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef Inorbit het volgende:
3 serie vriend
en hij is zeker wel snel voor de hoeveelheid geld die ik er voor neergeteld heb, maar het is inderdaad geen maserati. en dat houd ik liever ook zo.
Plaats even de hele collectie fotos die hieraan voorafgaatquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Jawel maar verplaats me liever hierop
[afbeelding]
En aan die BMW pauper: Hou eens op met altijd te denken dat jullie sneller zijnhet is zo zielig.
ik kan hem ook wel waarderen, de keren dat ik erin mag rijden hahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een maserati daarintegen.![]()
Kon alleen deze zo snel vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Plaats even de hele collectie fotos die hieraan voorafgaat
Was een wraakactie van een vrouw voor het vreemdgaan van haar man
Boeiend, deze is leukerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef iamredleader het volgende:
Marokkezen in BMW's van ¤ 80.000
Lemming![]()
Niet het is gewoon een pauper wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef iamredleader het volgende:
Marokkezen in BMW's van ¤ 80.000
Lemming![]()
en:quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik kan hem ook wel waarderen, de keren dat ik erin mag rijden haha, en dan rij je al die bmw dudes er uit met een burger in je hand
Pff een Bimmer v8 roffel is mooier dan dat italiaanse macaroni geborrel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef funkmaster het volgende:
met die achterlicht LED's in zo'n subtiel streepje...![]()
en als je'm start weet je dat het gewoon een v8 roffel is, en niet een loshangende uitlaat![]()
jah, maar das zonde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Maseratimacaroni.jpg
[afbeelding]
![]()
![]()
Ach man je weet niet waarover je lult. BMW maakt gewoon de beste sedans die er zijn. Ook uitvinder van de Europese SUV. M'n pa is clown in Circus Renz en die heeft ook een X5V8, dus niet alleen managers rijden in bimmers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef funkmaster het volgende:
komt bij dat de gemiddelde maserati bestuurder een stuk meer klasse heeft dan een bmw rijder, want BMW rijders zijn er in 2 categorieen:
- turk, josti
- omhooggevallen manager met een auto van de zaak die eigelijk te duur is voor z'n inkomen...maarja tis een BMW he![]()
hahhh, het gevoel van humor heb je in ieder geval van je vader.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ach man je weet niet waarover je lult. BMW maakt gewoon de beste sedans die er zijn. Ook uitvinder van de Europese SUV. M'n pa is clown in Circus Renz en die heeft ook een X5V8, dus niet alleen managers rijden in bimmers.![]()
![]()
![]()
En mijn pappa werkt bij de McDonalds!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Jim.Beam het volgende:
M'n pa is clown in Circus Renz
Ow pijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Maseratimacaroni.jpg
[afbeelding]
![]()
![]()
ja als ik die van m'n ouders om een boom buig kan ik hopen dat ik zelf ook dood benquote:
Ach man zo'n overgewaardeerde Fiat zullen ze heus niet om rouwen hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja als ik die van m'n ouders om een boom buig kan ik hopen dat ik zelf ook dood ben![]()
ga jij maar in je poging-tot-jeep rijden hoor...gok toch echt dat die 3200gt lekkerder rijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ach man zo'n overgewaardeerde Fiat zullen ze heus niet om rouwen hoor.
Ik zou niet in zo'n krap koekblik gevonden willen worden, dingen gaan bij 't minste kaduuk en nog onveilig ook. Met 2.5 ton, verlaagd en 285 banden voel je je toch wat zekerderquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ga jij maar in je poging-tot-jeep rijden hoor...gok toch echt dat die 3200gt lekkerder rijd
ja vooral over 10 jaar...met allemaal josti's erinquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind ze wel vet uitzien, vooral de M3zo vet
als je goed kan rijden is dat allemaal geen probleemquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n krap koekblik gevonden willen worden, dingen gaan bij 't minste kaduuk en nog onveilig ook. Met 2.5 ton, verlaagd en 285 banden voel je je toch wat zekerder![]()
Nee maar der moet maar net een lijpo met z'n vrachtwagen in je rammen. Daar ga je jongen met je sportfiat onder de brullende diesels van die truckquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
als je goed kan rijden is dat allemaal geen probleemzou ik een Tank aan jou mogen aanraden? heeeeel veilig
![]()
Alsof je een overdreven dure auto moet hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja vooral over 10 jaar...met allemaal josti's erinzie je bij die maserati niet gebeuren denk ik
Je wilt toch zeker niet heel je leven als kamper bekend blijven staan Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuulquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je een overdreven dure auto moet hebben
haha ok ok peace at lastquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nee maar der moet maar net een lijpo met z'n vrachtwagen in je rammen. Daar ga je jongen met je sportfiat onder de brullende diesels van die truck![]()
![]()
![]()
Nee geintje Maserati is een puik merk, 't zal me een worst wezen wat voor auto 't beste is, iedere auto boven de 80.000 euri vind ik tof.![]()
Ik vind het gewoon een vette auto, waarom moetje daar een kamper voor zijn ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je wilt toch zeker niet heel je leven als kamper bekend blijven staan Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuul![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef funkmaster het volgende:
[..]
haha ok ok peace at last![]()
(had nog een hele flauwe in voorbereiding....http://www.marax.at/snapshot/bmw_x5_crash_12_2_05.jpg
met de opmerking "dit gebeurde toen ik tegen de voorbumper trapte")
Koop je een terreinwagen, ga je hem verlagen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n krap koekblik gevonden willen worden, dingen gaan bij 't minste kaduuk en nog onveilig ook. Met 2.5 ton, verlaagd en 285 banden voel je je toch wat zekerder![]()
X5 is toch geen terreinwagen man. Die clown heeft eerst de V8 sportversie gescoord, toen wat bredere en grotere wielen erop, ietsjes verlagen, en je hebt best wel een brute bakquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Koop je een terreinwagen, ga je hem verlagen?![]()
Dat is het toppunt![]()
![]()
Maserati 3000GTquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Maseratimacaroni.jpg
[afbeelding]
![]()
![]()
denken ze bij top gear anders overquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ga jij maar in je poging-tot-jeep rijden hoor...gok toch echt dat die 3200gt lekkerder rijd
Eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef MuseMuse het volgende:
Al die BMW afzeikers zijn gewoon jaloers en hebben ingezien dat ze te achterlijk zijn om ooit fatsoenlijk geld te kunnen verdienen zodat ze een BMW kunnen kopen![]()
BMW 316 voor 1999.- euie'squote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef MuseMuse het volgende:
Al die BMW afzeikers zijn gewoon jaloers en hebben ingezien dat ze te achterlijk zijn om ooit fatsoenlijk geld te kunnen verdienen zodat ze een BMW kunnen kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |