en die proberen ze dan via google te vinden. humoristisch it is.quote:op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef kiewie het volgende:
het mooiste zijn de reacties van mensen die ons komen meedelen dat ze de daders op gaan zoeken om ze helemaal kapot te slaan. zoals laatst bij de berichten over groepsverkrachtingen...
quote:grrr stomme lafaard, ik hoop dat ze hem pijnlijk mishandelen en dan laten sterven.![]()
![]()
maarja, zal wel niet gebeuren met die stomme harry potter in de regering.
de straffen zijn hier ook veel te laag in dit pauperland
![]()
![]()
quote:op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef de_puta_madre het volgende:
is het niet verstandig om eerst mensen te laten keuren om te posten op de frontpage? ik bedoel het gaat wel om het imago van fok!, en die debielen die er nu posten zijn dat imago nog verder aan het verneuken.
dacht dat bush meestal de schuld kreeg van dit soort activiteiten?quote:op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef tc03 het volgende:
goed topic. alhoewel deze reactie nog wel meevalt. nog erger vind ik hoe mensen reageren bij berichten over dieren. voorbeeldje (fictief). nieuws: hond mishandeld en nu dood. willekeurige reactie:
[..]
die shit was wijsquote:
tering das wel erg ja, hopelijk komt het niet te vaak voor.quote:op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef star_gazer het volgende:
ik moet poepen
bijna elke dagquote:op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
tering das wel erg ja, hopelijk komt het niet te vaak voor.![]()
overdreven reactie'squote:op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef woutey het volgende:
waar gáát dit over?
nog 5 te gaanquote:op woensdag 18 januari 2006 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
1 maak je vandaag niet boos
2 maak je vandaag geen zorgen
3 eer je ouders en leraren
4 verdien je brood op een eerlijke manier
5 wees vriendelijk voor alles wat leeft
valt wel mee. het zijn de reiki regels voor een gelukkig en gezond levenquote:
quote:op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef frappelsien het volgende:
over overdreven reacties gesproken..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |