werd de naam van Volkert van der Graaf niet pas 'geheim' toen hij officieel verdacht werd van de moord op Pim Fortuyn? eerst werd zijn naam volgens mij wel voluit gebruikt, later niet meer.quote:Maar ik weet nog wel dat Volkert van Der G werd opgepakt en zijn foto / naam mocht niet openbaar gemaakt worden. Wat natuurlijk wel uitlekte op het internet.
Heb het er niet over dat hij een boef is of schuldig. Nam hem gewoon als voorbeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef 2609 het volgende:
misschien omdat ie in amerika zit ofzo dat zou kunnen
en hij is helemaal geen boef allemaal onterecht hij had nie eens drugs gesmokkelt naar amerika en nog word ie veroordeeld!
en daarom heeft hij ook in de dodencel in Marokko gezeten of waarever het ook wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef 2609 het volgende:
misschien omdat ie in amerika zit ofzo dat zou kunnen
en hij is helemaal geen boef allemaal onterecht hij had nie eens drugs gesmokkelt naar amerika en nog word ie veroordeeld!
marroko was het stumperquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en daarom heeft hij ook in de dodencel in Mexico gezeten of waarever het ook was![]()
stumper
ga eens gauw terug naar school en leer spellenquote:
Samir Azzouzquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat het een proces was in the USA.
In USA maken ze de namen en toenamen met foto vaker bekend. In Nederland geldt een ander beleid.
Als je op CNN zou zoeken, zou je de volledige namen van Volkert van der G(raaf) en Samir A.(?) kunnen vinden.
![]()
Volgens mij heb je daar helemaal gelijk in. Teminste, zoiets kan ik me ook herinneren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik dacht dat de regel was dat als iemand verdachte is, je de naam niet volledig vermeld. Is iemand veroordeeld mag ie weer met volledige naam in de krant.![]()
Net zoals het ten tijde van Volkerd v/d G en Mohammed B gewoon op de Britse, Belgische en Duitse televisie wel te horen wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat het een proces was in the USA.
In USA maken ze de namen en toenamen met foto vaker bekend. In Nederland geldt een ander beleid.
Als je op CNN zou zoeken, zou je de volledige namen van Volkert van der G(raaf) en Samir A.(?) kunnen vinden.
![]()
Dat is onzin, nog steeds worden namen zoals Samir Azzouz en Mohammed Bouyeri nog steeds niet vermeld, evenals Volkert van der Graaff.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik dacht dat de regel was dat als iemand verdachte is, je de naam niet volledig vermeld. Is iemand veroordeeld mag ie weer met volledige naam in de krant.![]()
De types die jij noemt zijn zo bekend onder hun A. B. vdG. dat ze een begrip zijn geworden. Ik kan me voorstellen dat een krant dat dan ook na veroodeling gewoon volhoud. En zoals ook al ergens hier gepost, er wordt niet consequent mee omgegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dat is onzin, nog steeds worden namen zoals Samir Azzouz en Mohammed Bouyeri nog steeds niet vermeld, evenals Volkert van der Graaff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |