Liefst verkoop ik alles in 1x, maar je bod staat genoteerd ieder gevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:34 schreef madjacksss het volgende:
25 euro voor Lumines geboden
PSP's zijn qua spellen altijd regio vrij en alleen UMD films zijn regio gebonden en in dit geval regio 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
In hoeverre is je psp regio vrij,
Moet je import spelen kopen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een PSP uit Canada heeft hier in NL geen garantie. Dat weet TS blijkbaar ook al omdat hij anders wel de garantie had geclaimd voor de dode pixels
Ik heb hem nu bijna een jaar, dus hij wordt niet verkocht omdat ie luie pixels heeft, dus wat je voor de rest met deze nuttige bijdrage wil...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een PSP uit Canada heeft hier in NL geen garantie. Dat weet TS blijkbaar ook al omdat hij anders wel de garantie had geclaimd voor de dode pixels
Kweetniet of je kan lezen, maar er staat toch duidelijk 3.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat mensen weten dat ze dus een psp kopen zonder garantie! En 5 luie pixels is best veel.
Als er garantie op had gezeten dan had dat gewoon in de OP gestaan en het zijn overigens 3 luie pixels die alleen zichtbaar zijn op een compleet zwart scherm en waar ik nog nooit last van heb gehad tijdens het spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat mensen weten dat ze dus een psp kopen zonder garantie! En 5 luie pixels is best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |