ITILquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:19 schreef Razor21 het volgende:
Godverdomme gisteren voor de 2e keer ITIL Foundation examen moeten doen.Bestaat uit 40 vragen je moet er min. 26 goed hebben.
Had de eerste keer 24 punten dus net niet gehaald.
Gisteren dus overnieuw gedaan haal ik godverdomme weer 24 punten.![]()
![]()
Heb gelukkig wel min Wiindows 2003 Server (290) kunnen verplaatsen naar a.s. vrijdag ipv vannochtend.
Oja ITIL ga dood ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf kutmuisquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Joh vertel mij watquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ITILkreeg ik op mbo, zooo saaaaaaaaaaiiiiiiii
![]()
Je hebt daar ook geleerd wat ITIL is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ITILkreeg ik op mbo, zooo saaaaaaaaaaiiiiiiii
![]()
ITIL.....verreweg het saaiste vak in dit universum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ITIL Roels... Ben zelf bezig met mijn Security Management.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ITIL Roels... Ben zelf bezig met mijn Security Management.
Het onderliggende!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk proces is daar verantwoordelijk voor![]()
Als je nerd bent misschien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef WaterFire het volgende:
Twee keer zakken voor ITIL Foundation? Dan hoop ik niet dat je bedoelt dat je met het verplaatsen van Windows 2003 Server ook een examen bedoelde want dat wordt dan huilen...ITIL Foundation loop je naar binnen zonder geleerd te hebben en met 38/40 er uit joh...
misschien is dat wel 1 van de vragen die je fout hebtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk proces is daar verantwoordelijk voor![]()
Ik weet nogwel ongeveer wat het is jah...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt daar ook geleerd wat ITIL is?
Ja 2003 ook een examen maar die stond gepland voor vannochtend. En omdat ik gisteravond dus ITIL moest doen had ik niet echt tijd meer om 2003 door te nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef WaterFire het volgende:
Twee keer zakken voor ITIL Foundation? Dan hoop ik niet dat je bedoelt dat je met het verplaatsen van Windows 2003 Server ook een examen bedoelde want dat wordt dan huilen...ITIL Foundation loop je naar binnen zonder geleerd te hebben en met 38/40 er uit joh...
het is geen systeem, het is een hulpmiddel. Elk bedrijf gebruikt het op een andere manier. het is een leiddraad, meer niet (same as Prince2)quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Ik weet nogwel ongeveer wat het is jah...
Beetje omslachtig systeem als je et mij vraagt, maja das dan mijn mening![]()
doe niet zo intressant, ok het is een hulpmiddel maar het werkt volgens een bepaald systeemquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het is geen systeem, het is een hulpmiddel. Elk bedrijf gebruikt het op een andere manier. het is een leiddraad, meer niet (same as Prince2)
Van die 290 is dan weer minder zeg. Denk dat ik hem wel haal heb het boek uitgelezen. En E-Learning doorgenomen. En ben nu voor de 2e keer 444 Testking vragen aan het doornemen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef baarti het volgende:
Ik heb het gehaald na 1 keer het boek door te lezen en een paar proefexamens te doen, geslaagd met 78% van de vragen goed. moet er wel bij zeggen dat ik in een omgeving werk waar ik er in de praktijk al veel mee te maken heb. 70-290 is andere koek, die heb ik 2 keer moeten doen na de eerste keer gezakt te zijn met 678 punten ( waarschijnlijk 1 vraag !!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |