Dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef gexxz het volgende:
Heb ik dan eindelijk een afspraak gemaakt om vanochtend naar de dokter te gaan....verdwijnen mijn klachten bijna als sneeuw voor de zon.![]()
RSI klachten naar mijn ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef KeessieX het volgende:
watvoor klachten waren het, msschien kan ik helpen ze terug te halen![]()
ohw, die komen vanzelf weer terug. Gewoon lekker op een laptop gaan Fok!ken.quote:
hmz ja, ga anders een dagje ( uurtje of 20 ) quaken,quote:
ssssssssstquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Herkauwer het volgende:
Je had dus eigenlijk helemaal nergens last van...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef MetalMessiah het volgende:
mischien heeft'ie alzheimer en is'ie zijn klacht gewoon vergeten.
Joh, zelfs fok bestaat niet eens! It's all in the matrix.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef jrbuurke het volgende:
RSI bestaat niet eens, dus waar zeuren we over![]()
ik ben een ZIJquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef MetalMessiah het volgende:
ik heb altijd het tegenovergestelde, als die man met zn tandarts spulletjes in mn mond gaat zitten gaat alles acuut irriterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef funkyskunkie het volgende:
Whehe, dat heb ik altijd bij de tandarts, als ik eenmaal in die stoel zitheb ik nergens meer last van
![]()
des te sneller je er vanaf bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb altijd het tegenovergestelde, als die man met zn tandarts spulletjes in mn mond gaat zitten gaat alles acuut irriteren![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef MetalMessiah het volgende:
Je kan altijd nog huisvrouw worden. Ik heb nog een vacature openstaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |