abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34237343
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:57 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom zie ik nergens foto's van Camplo dan ? Snap niet waar het over gaat maja...

En ja Camplo die gast is dat
ik had een foto gepost, maar die hebben ze weggehaald.

tip kijk ff in de source van z'n plaatje, en blader door de bijbehorende dir heen. als hij um niet al heeft weggehaald.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34237605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
de politie kijkt mee
Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen ) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34237636
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen ) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
daarom:
pi_34240043
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Allemaal geen echte geloof me nu maar, Sherlock Holmes.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240121
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef buzzer het volgende:

[..]

dan weet je gelijk hoe het is om zomaar fotoos van anderen op het net te pleueren... Je spreekt jezelf een beetje tegen zeg maar...
Ik spreek mezelf tegen? Right ik werd al opgepakt omdat ik een sjaal voor me mond had en een capuchon op had. En omdat ik op een relschoppper leek. En het was nog loos alarm ook, en ome Gerrit stond erbij en keek erna. Denk je serieus dat ik zomaar 410 foto's ga uploaden? 5 jaar lang fakkel beelden uit de Arena die is gek.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240297
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Camplo het volgende:
Zoek en gij zult vinden.

[afbeelding]

Pasfotoregistratie politie Amsterdam Zuid-Oost kijkt overal mee
Hee ik zie mezelf

En wie de neuk ben jij nou Camplo?
pi_34240467
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:17 schreef lpg het volgende:
Dit topic kan wel op slot.
Camplo heeft zichzelf ondertussen wel belachelijk genoeg gemaakt.
Voor de nerds van Fok ben je al snel belachelijk.

Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.

Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.

Konden jullie dat ook maar zeggen hè?

Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34240603
pi_34240672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.

Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.

Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
Kijk deze reactie spreekt boekdelen:
-Ik heb te maken met linuxgebruikers
-mensen die bij R&P posten dat ze moeite hebben met chica's aanspreken.
-Konden jullie dat ook maar zeggen

Kan je ook een inhoudelijke discussie beginnen met onderwerpen die door mensen zijn voorgedragen en die dan ook weerleggen in plaats van nergens op slaande kreten neerzetten. Je begint al gelijk met trollen.

Je neemt gewoon foto's van mensen die die naar alle waarschijnlijkheid niet willen. Een foto die iemand zelf op internet gezet heeft is net wat anders.
pi_34240750

Wie van jullie staat hier?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:34:36 #87
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34240841
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]

Wie van jullie staat hier?
Je pagina doet het niet en plaatje ook niet.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34241055
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wedden van wel?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34241318
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

naja, als jij het stoer vind om mensen belachelijk te maken door foto's van ze te posten.
het stoer vind om met je vriendjes in naam van je clubje dingen te slopen
het belangrijk vind om bij de 410's te horen.

jah, dan vallen wij helaas af.

Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het nerdgehalte hier best meevalt, jij bent hier immers toch ook? Er loopt hier op fok! van alles rond, en dat maakt het ook tot een leuk forum. Wel heb ik gemerkt dat de meesten het hier niet hebben op die typetjes die zogenaamd stoer achter een meute aanlopen, en hun te macho gedrag proberen goed te praten.
Het verschil tussen jou en het stereotype scooterjosti is niet erg groot.

persoonlijk vind ik dat hoelie gedrag maar een trieste zaak, ga lekker voetbal kijken ipv ruzie te zoeken en dingen te slopen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34241482
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]
persoonlijk vind ik dat hoelie gedrag maar een trieste zaak, ga lekker voetbal kijken ipv ruzie te zoeken en dingen te slopen.
Laatste opmerking dan:

jij loopt hier te generaliseren als een aap. Je kent 410 niet, je weet blijkbaar niks van hooligans, je kent heel de sfeer niet. Ik heb nog nooit ruzie gehad behalve paar keer op stations als de pauperclubjes uit Eindhoven/Den Bosch/Utrecht weer eens geen CL hadden. En noem tevens ff alle dingen die ik gesloopt heb op.

Je vindt waarschijnlijk dat je een puik mannetje bent dat alles goed denkt te zien, maar juridisch gezien zit je hier slechts wat suggesties en vooroordelen te spuien, gebaseerd op alles wat je ooit in de media gezien/gelezen/gehoord hebt, zonder enige kennis van hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.

Mag jij een hekel hebben aan stoere mensen, ik heb het niet zo op leugenaars die anderen proberen zwart te maken.

Tevens laatste reactie. Rel lekker verder
JOHNNY HEITINGA
pi_34241536
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Laatste opmerking dan:

jij loopt hier te generaliseren als een aap. Je kent 410 niet, je weet blijkbaar niks van hooligans, je kent heel de sfeer niet. Ik heb nog nooit ruzie gehad behalve paar keer op stations als de pauperclubjes uit Eindhoven/Den Bosch/Utrecht weer eens geen CL hadden. En noem tevens ff alle dingen die ik gesloopt heb op.

Je vindt waarschijnlijk dat je een puik mannetje bent dat alles goed denkt te zien, maar juridisch gezien zit je hier slechts wat suggesties en vooroordelen te spuien, gebaseerd op alles wat je ooit in de media gezien/gelezen/gehoord hebt, zonder enige kennis van hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.

Mag jij een hekel hebben aan stoere mensen, ik heb het niet zo op leugenaars die anderen proberen zwart te maken.
Lees de laatste zin is en lees je eigen posts is door.

Waarom probeer jij anderen zo zwart te maken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:54:40 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34241584
Joden
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34241609
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nou tot ik geen idee heb wie jij bent 'echtere' dan jij denk ik?
pi_34241634
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Joden
Ff het vooroordeel bevestigen!

ROTTERDAM IS KUT
ROTTERDAM IS KLOTE
HEEL DAT fEYENOORD
BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!

ALS DE LENTE KOMT DAN GOOIEN WIJ.....BOMMEN OP ROTTERDAM!!!!!!!!!

1600 auto's reizen af naar kakkerlakken stad! Zal het ze dit keer wel lukken
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:56:22 #95
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34241647
er is weer genoeg gebasht nu... klaar!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34241671
Ik ga me niet eens de moeite nemen om dit op te gaan schonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')