ik had een foto gepost, maar die hebben ze weggehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:57 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom zie ik nergens foto's van Camplo dan ? Snap niet waar het over gaat maja...
En ja Camplo die gast is dat
Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namenquote:
daarom:quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
Allemaal geen echte geloof me nu maar, Sherlock Holmes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Terwijl een hoop van die gevaarlijke 410'ers (ik noem geen namen) met hun koppen op sites als hyves te bewonderen zijn met naam en toenaam.
Ik spreek mezelf tegen? Right ik werd al opgepakt omdat ik een sjaal voor me mond had en een capuchon op had. En omdat ik op een relschoppper leek. En het was nog loos alarm ook, en ome Gerrit stond erbij en keek erna. Denk je serieus dat ik zomaar 410 foto's ga uploaden? 5 jaar lang fakkel beelden uit de Arena die is gek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan weet je gelijk hoe het is om zomaar fotoos van anderen op het net te pleueren... Je spreekt jezelf een beetje tegen zeg maar...
Hee ik zie mezelfquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Camplo het volgende:
Zoek en gij zult vinden.
[afbeelding]
Pasfotoregistratie politie Amsterdam Zuid-Oost kijkt overal mee
Voor de nerds van Fok ben je al snel belachelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:17 schreef lpg het volgende:
Dit topic kan wel op slot.
Camplo heeft zichzelf ondertussen wel belachelijk genoeg gemaakt.
Kijk deze reactie spreekt boekdelen:quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voor de nerds van Fok ben je al snel belachelijk.
Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.
Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.
Konden jullie dat ook maar zeggen hè?
Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
Je pagina doet het niet en plaatje ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Wie van jullie staat hier?![]()
Wedden van wel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Allemaal geen echte geloof me nu maar, Sherlock Holmes.
naja, als jij het stoer vind om mensen belachelijk te maken door foto's van ze te posten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voor de nerds van Fok ben je al snel belachelijk.
Fact is jullie dappere dodo's lopen stoer te lullen over hoe 'onzeker' ik wel niet ben.
Types als jullie vallen er over, terwijl mensen belachelijk maken schering en inslag is. Conclusie is dat ik waarschijnlijk met een stelletje linux nerds in discussie ben getreden die onder verscheidene clones posten in R&P hoe moeite ze wel niet hebben met een meisje aanspreken, of er mee in contact komen.
Troost je, dergelijke problemen ken ik niet, en mijn foto zal niet snel ergens opduiken omdat iemand mij zo belachelijk lelijk vindt.
Konden jullie dat ook maar zeggen hè?
Nu ben ik out hier. Je eigen face tonen is immers nog steeds te moeilijk en ik heb geen zin daar weer een topic over te beginnen omdat niet heel Nederland de wandel naar de badkamer voor wat verzorging de moeite waard vindt.
Laatste opmerking dan:quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat hoelie gedrag maar een trieste zaak, ga lekker voetbal kijken ipv ruzie te zoeken en dingen te slopen.![]()
Lees de laatste zin is en lees je eigen posts is door.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Laatste opmerking dan:
jij loopt hier te generaliseren als een aap. Je kent 410 niet, je weet blijkbaar niks van hooligans, je kent heel de sfeer niet. Ik heb nog nooit ruzie gehad behalve paar keer op stations als de pauperclubjes uit Eindhoven/Den Bosch/Utrecht weer eens geen CL hadden. En noem tevens ff alle dingen die ik gesloopt heb op.
Je vindt waarschijnlijk dat je een puik mannetje bent dat alles goed denkt te zien, maar juridisch gezien zit je hier slechts wat suggesties en vooroordelen te spuien, gebaseerd op alles wat je ooit in de media gezien/gelezen/gehoord hebt, zonder enige kennis van hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.
Mag jij een hekel hebben aan stoere mensen, ik heb het niet zo op leugenaars die anderen proberen zwart te maken.
Nou tot ik geen idee heb wie jij bent 'echtere' dan jij denk ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Allemaal geen echte geloof me nu maar, Sherlock Holmes.
Ff het vooroordeel bevestigen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |