Ik dacht dat jij dat was?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:28 schreef mcDavid het volgende:
was je genomineerd voor lelijkste kutuser?
huh ben jij de echte patty brard????? je lijkt er wel erg op als ik in je fotoboek kijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:26 schreef patty het volgende:
Bedankt voor alle nominaties voor mij
Bij deze doe ik ook één keer aardig tegen alle kutnoobs op FOK!....![]()
Tot de volgende FOK! awards
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
huh ben jij de echte patty brard????? je lijkt er wel erg op als ik in je fotoboek kijk![]()
huh ben jij echt Paris Hilton je avater lijkt er wel erg op!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
huh ben jij de echte patty brard????? je lijkt er wel erg op als ik in je fotoboek kijk![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
lucille van lingo loopt hier ook ergens rond.![]()
hmmm, lopen is indd een beetje verkeerd gekozen.quote:
serieus? welke bners nog meer danquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
lucille van lingo loopt hier ook ergens rond.![]()
nee man heb die gewoon omdat ze spang isquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
huh ben jij echt Paris Hilton je avater lijkt er wel erg op!!!![]()
![]()
Alleen de echte zijn nog over, zoals de Pretslet awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alle award topics zijn gesloten!![]()
De pepslet award bedoel je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef patty het volgende:
[..]
Alleen de echte zijn nog over, zoals de Pretslet award
Kloonquote:
ken ik nietquote:
Zat vanmiddag een topic te lezen, waar je het zelfs toe gafquote:
jonge zei tog dat ut grapje was!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zat vanmiddag een topic te lezen, waar je het zelfs toe gaf![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef 2609 het volgende:
thnx!!!
en dat ik maikel heet was natuurlijk maar grapje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |