ik ben hier al redelijk bezig met een stanley mes dat spul er af te krijgen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ga je wassen
Neem daarna een mes.
hehe..quote:
Zeg dat je je hebt gesneden met scheren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben hier al redelijk bezig met een stanley mes dat spul er af te krijgen..
maar hier niet echt spiegel binnen kamerbereik..
maar dan heb ik wss strax een rode bek..
Een idee..quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat je je hebt gesneden met scheren.
daar kun je het vanaf wrijven... bij je lippen is dat een stuk lastiger... gok ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe..
fout..
ik heb die zooi al vaak genoeg op me handen gehad..
vandaar dat ik weet dat het rood wordt..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar kun je het vanaf wrijven... bij je lippen is dat een stuk lastiger... gok ik
maargoed het schijnt je goed te vergaan
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:15 schreef Hellenn het volgende:
Kon je er niet ff een foto van maken..
vliegtuig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoe wassut in het vliegtuig?
is het je goed vergaan?
najah sec. lijm is weer weg .. zonder resten..
Ja, maar van dat 'Pokke secondenlijm op je muil'quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:20 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto heffks met me D750i ooit genomen van mijn server..
je wou toch fotoke?
Idd dat was niet te zien op die fotoquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:21 schreef Hellenn het volgende:
[..]
Ja, maar van dat 'Pokke secondenlijm op je muil'.
Jah dies gek..quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dat was niet te zien op die foto
Mijn AIVD topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jah dies gek..
alsof ik mijn under de koffer zooi hier ga verklappen..
of had ik dat al eerder in dat AIVD topic gedaan ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jah dies gek..
alsof ik mijn under de koffer zooi hier ga verklappen..
of had ik dat al eerder in dat AIVD topic gedaan ?
en weer een kloon ontmaskerd!quote:
Wie is hier de kloon dan ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
en weer een kloon ontmaskerd!
als schoonmaker zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:48 schreef Sebasser het volgende:
Uhhm..?
okeey..
Maar ik werk echt bij de AIVD!!
nou ja, hij lekt al informatie, dus het zou kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:48 schreef Sebasser het volgende:
Uhhm..?
okeey..
Maar ik werk echt bij de AIVD!!
Gos wat grappig dus je lijmt alle doppen vast op de lege flessen die je moet inleveren met secondenlijm?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
Damn..
ik ben hier bezig die Cola flessen dicht te lijmen met resten seconden lijm (het is jah half 5 smorgens..)
zat er nog een restje in en plak ik zowat die fles tegen me mond..
iemand een idee hoe ik die zooi goed van me gezicht af kan krijgen ?
ik moet zometeen wel werken..
Waarom lijm je die flessen überhaupt dicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
Damn..
ik ben hier bezig die Cola flessen dicht te lijmen met resten seconden lijm (het is jah half 5 smorgens..)
zat er nog een restje in en plak ik zowat die fles tegen me mond..
iemand een idee hoe ik die zooi goed van me gezicht af kan krijgen ?
ik moet zometeen wel werken..
Omdat ik die zooi van de aldi nog over had..quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:59 schreef Dint het volgende:
[..]
Waarom lijm je die flessen überhaupt dicht?
Haha, en wat is het nut ervan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik die zooi van de aldi nog over had..
en ik wist even geen beter doel zo vroeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |