Aldi is lievquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef MREn het volgende:
Prutser, had je het maar moeten kopen. Of de cd's fatsoenlijk moeten kopiėren ipv op aldi-cd's.
Waarom denk je dat ik hier twee schermen heb staan dan ..quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef PLAE@ het volgende:
Voor zover ik op de hoogte ben zijn er mensen die hun geld verdienen met een cdtje in de pc stoppen en installeren maar en ondertussen wat interenetten en/of koffie drinken.
Na het installeren steek je zo wat centjes in je zak en klaar is kees.
EN JIJ GODVERVLOEKTE PAUPER KRIJGT HET VOOR ELKAAR OM 8 UUR VAN JE LEVEN ER AAN TE VERKLOTEN?
SCHAAM JE DIEP![]()
![]()
![]()
Ik heb hier voldoende orginele XP cd's en licenties op voorraad... die nederlandse CD's werkten prima op mijn eigen pc en laptopquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef MREn het volgende:
Prutser, had je het maar moeten kopen. Of de cd's fatsoenlijk moeten kopiėren ipv op aldi-cd's.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier twee schermen heb staan dan ..
RAdmin zooi
max 3 mensen tegelijk..
en de volgende keer dat ik er zelf kom krijg ik gewoon betaald!
INDERDAADquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef heiden6 het volgende:
Bill Gates krijgt van jou nog wat te heuren.
niet veel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dan verdien ik nietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat het dan iemand anders gewoon doen
8 uur * 2,50 natuurlijk, want iemand die zelf geen windows kan installeren, wil graag geloven dat dat zoveel werk is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel ?
niets dus, staat er toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel ?
Wel even iets meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef MREn het volgende:
[..]
8 uur * 2,50 natuurlijk, want iemand die zelf geen windows kan installeren, wil graag geloven dat dat zoveel werk is...
Neen. Linux is voor kankernerdsquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Dan zet je er toch Linux op.
Omdat diegene dat niet wil.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:56 schreef vbmot het volgende:
Waarom niet meteen die Engelse installeren?
Kut Nurd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Dan zet je er toch Linux op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |