Hoe dan?quote:
Ga op een user zijn naam staan, en je ziet zijn user-id.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef Prins-Punika het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb hier ruim een jaar niet gepost en zie geen search-knop (heb wat hobby-searches gebruikt maar niets kunnen vinden)
Iedereen weet toch dat in OO alleen door Arcee gepost wordt. Enne, nee daar heeftie ook niet gepost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En voor het eerst sinds 1 januari 2005 posten, hiervoor? Of zit je alleen in OO?
Vertel mij watquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef Flex het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat in OO alleen door Arcee gepost wordt. Enne, nee daar heeftie ook niet gepost.
Hey Mirage, ook jij bestaat nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:36 schreef Mirage het volgende:
Ik ben hier ook al aardig lang.
Wel de eerste 2 (?) jaar onder een andere nick.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:38 schreef Prins-Punika het volgende:
[..]
Hey Mirage, ook jij bestaat nog![]()
![]()
WB idd, ben je nog actief in/met "truth" (on/offline)?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:40 schreef Mirage het volgende:
WB ! btw
Ik snap er niets van maar ik pimp een maandje langer dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Maggie het volgende:
Jammer dat het niet op 2 februari was, je registratie. Dan had je pas wat om mee te pimpen.
Same here...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef RAiDEN het volgende:
Nee hoor, post gewoon onder een andere naam maar zag dit topic toevallig staan, dus vandaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |