Dat hoeft niet veel meer te kosten hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef lipje het volgende:
weet je wat dat kost
Maar wel meer dan een gewone deur lijkt me.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef JohanV. het volgende:
Dat hoeft niet veel meer te kosten hoor.![]()
Een schuideur is toch ook makkelijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
Maar wel meer dan een gewone deur lijkt me.
Zeker als er iets aan kapot gaat, dat maakt het niet makkelijker dan een gewone deur.
En was dat ook voor de ruimtebesparing? Of enkel voor 'het zicht' ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb in de V.S. wel een aantal huizen gezien waar alle binnendeuren schuivend waren uitgevoerd. In buitenmuren lijkt het me niet zo handig, dan moet je bijvoorbeeld de spouw in met je deur.
wat dacht je van onderhoud en slijtage. In Nederland zijn de meeste binnenmuren massief, en niet hol zoals in de VSquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
Maar wel meer dan een gewone deur lijkt me.
Zeker als er iets aan kapot gaat, dat maakt het niet makkelijker dan een gewone deur.
Nee, maar veel slaapkamers kunnen efficienter worden ingericht door dit soort dingen. Denk eens aan een studentenkamer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Orealo het volgende:
Als je deuren zelfs teveel ruimte innemen, woon je toch echt te krap![]()
En waar wilde je die dan laten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Een schuideur is toch ook makkelijk?
Voornamelijk ruimtebesparing volgens mij. Al ziet het er ook wel science fiction-achtig uit... als ze automatisch open zouden gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef JohanV. het volgende:
En was dat ook voor de ruimtebesparing? Of enkel voor 'het zicht' ?
Maar een schuifdeur is toch wel zo te ontwikkelen dat deze automatisch opengaat als iemand er voor gaat staan? Deze deuren bestaan namelijk al heel lang.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef Bill_E het volgende:
zolang je ze met de hand opend is de "klasike" openslaande deur het makkelijkste en minste in energie verbruik. JE opent hem in de richting die je loopt. JE moet niet eerst bukken of omhoog grijpen ( bij roldeur) en je maakt ook geen onatuurlijke zijwaardse beweging ( schuifdeur) tevens hebben schijfdeuren veel meer onderhoud nodig..
Dat is waar, ik heb hier ook een stuk onbruikbare ruimte omdat de deur daarin opengaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Nee, maar veel slaapkamers kunnen efficienter worden ingericht door dit soort dingen. Denk eens aan een studentenkamer.![]()
Damn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef skiczukie het volgende:
Ach, zoveel scheelt dat niet, en vooral niet in een studentenkamer. Ik heb een kamer gehad die maar 40 cm open kon.
Zorg dat je deur naar buiten open gaat, heb je daar toch geen last van?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Nee, maar veel slaapkamers kunnen efficienter worden ingericht door dit soort dingen. Denk eens aan een studentenkamer.![]()
Ik heb geen paint bij de hand, dus dat zal ik je besparen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef appelsap het volgende:
[..]
En waar wilde je die dan laten?
In de muur? Of zo'n harmonicaschuifdeur?
Maar de meeste deuren gaan naar binnen open.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef appelsap het volgende:
[..]
Zorg dat je deur naar buiten open gaat, heb je daar toch geen last van?
Kan je dat niet zelf zo maken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Maar de meeste deuren gaan naar binnen open.![]()
Bij sommige deuren niet door de randjes op het kozijn.quote:
Vuilinszakken en kleren geven mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Damn!Daar pas ik niet eens doorheen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |