Mwah, ik niet echt als ik naar Aaron en Serge kijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen. Ik ben bang dat ze het erg nodig zal hebben....
Dit is de transparante 60x60 versie:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Oh ja, die had je al gemaakt he!
Ik ga 'm even gebruiken voor vanavond.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef WithMe het volgende:
Deze heb ik ook nog, speciaal voor de mods:
[afbeelding]
Ik werk niet met psd's, sorry!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Cool WithMe. Kun je soms nog even voldoen aan mijn verzoekje?
Weet je dat meteen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, net ff gestemd! Helaas niet geselecteerd voor de prijs![]()
Ja, ze gaan 'even kijken' of je bent geselecteerd door de computer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef Magics het volgende:
Weet je dat meteen dan?
Nou, altijd als ìk stem hoor ik dat ik niet geselecteerd ben, weet niet wat er gebeurt als je dat wel bentquote:
Ik stem per sms en heb nog nooit wat vernomen van: ff kijken of je geselcteerd bent"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze gaan 'even kijken' of je bent geselecteerd door de computer.
Het is echt leuk dat je precies in haar ogen kan zien wanneer er weer eentje aankomt. Zo van "Nu ga ik hoor". En mijn hart maakt op die momenten elke keer een sprongetje van anticipatie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:03 schreef Magics het volgende:
Jammer dat het zo overduidelijk is dat Henk-Jan Marescha eruit wil hebben. Ik vind namelijk helemaal niet dat ze hysterisch zingt, ik vind die krachtige uithalen juist haar sterkste punt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |