Ja, maar in dat nummer moet ze aan het eind heel 'hard' gaan zingen en ik denk niet dat ze daarbij zal gaan inhouden ---> Gekrijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Want ze weet dat de jury daar van afknapt!
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.quote:
Jawel, dat denk ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.![]()
![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.![]()
![]()
Ben je druk aan het stemmen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft het weer super gedaan! [afbeelding]
Kan nog nietquote:
Tja, zenuwen he. Van wat ik gehoord heb is ze buiten de camera's om wel erg leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marescha!
Vind vooral d'r stem goed, van d'r persoonlijkheid bn ik niet echt onder de indruk.. er komt niet echt veel zinnigs uit.
Gaan we zeker doen. Ik ben bang dat ze het erg nodig zal hebben....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef WithMe het volgende:
Stemmen!
Bel 0909-0307 of sms marescha naar 5656.![]()
quote:
WithMe.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft dat Marescha-smilietje gemaakt?!
Kun je die niet op avaformaat makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft dat Marescha-smilietje gemaakt?!
Ah, eindelijk gevonden!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je die niet op avaformaat maken?
Geloof ik wel hoor, denk ook dat het voornamelijk door de zenuwen komt..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, zenuwen he. Van wat ik gehoord heb is ze buiten de camera's om wel erg leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |