Hier aar ze rezulz of ze Zwollish jury:
-4: Degene die ik vier punten aftrek geef, zal misschien wel hartstikke aardig zijn. Misschien leuk om mee om te gaan, chill, misschien zijn we eigenlijk wel twee handen op één buik. Je weet het niet, he?! Maar het enige dat ik van de desbetreffende user weet, is waar hij vandaan komt en hoe zijn user-icon eruit ziet. Ik mis actieve deelname aan het reguliere topic, en ik heb hem ook nog niet in dit tournament zien verschijnen, al dan niet met een reactie. Hij heeft nog kansen, omdat hij niet van de lijst verdwijnt, dus als ik het helemaal verkeerd heb, en ik deze persoon enorm onderschat, is de situatie zeker nog te verhelpen.
Dan nu de bekendmaking.
Al overwegend heb ik besloten de puntenaftrek toe te passen op Freek_mst.
Nu volgen de pluspunten. Twee maal: één keer twee pluspunten en één keer drie pluspunten.
+2: Het liefst lijkt deze user een toeschouwer aan de zijlijn te willen zijn. Af en toe ontstaat er de situatie dat men zou kunnen schrikken van bepaalde uitlatingen. Echter, meestal zijn deze niet serieus, maar zegt het meer over de bui op dat moment van hem. Hij observeert, is scherp en heeft een eigen mening en manier van "zijn", zonder zich te laten beïnvloeden door derden. En wanneer dat wél gebeurt, blijft dat op een zeer acceptabel niveau. Het verbaast mij dan ook zeer, dat deze user benéden de 15 punten staat: immers, wat zou dan de inhoudelijke kritiek op hem moeten zijn? Wat heeft hij gedaan, zodat mensen denken: hey, dat bevalt mij niet, ik geef hem minpunten? Daarvoor kan ik persoonlijk, als mens zijnde, geen reden voor vinden. Omdat ik het een schande vind dat hij bijna onderaan de lijst bungelt, terwijl het één van de meest sprékende figuren van de reeks is, heeft hij pluspunten verdiend. Omdat hij op wintersport gaat en ik niet, grijpt hij ook maar nét naast de drie.
Ik wens jou veel plezier toe op de zwarte piste, en hoop dat je een geweldige week gaat hebben, Blubberzwijn!
+3: Het was voor hem ook maar afwachten, wat hij tegen zou komen. Hij kende al een aantal users, maar het overgrote deel was die dag voor hem niet meer bekend, dan als zijnde gebruikers van een Internetforum die het over allerhande onderwerpen hadden. Ondanks dat heeft hij moeite en energie gestoken in een zeer geslaagd slot van de Efteling-meeting vorig jaar. Met zijn allen konden wij dankzij zijn inzet aan een grote, lange tafel zitten en hebben we heerlijk gegeten. De geweldige carpaccio ben ik, want dat at ik onder andere, nog niet vergeten. Sociaal, relaxt en met beide benen op de grond.
Voor menigeen zal het geen verrassing meer zijn. De drie pluspunten geef ik aan Cazman.
Waxxer 35
XMN8R 31
Sunjammer 30
Ang3l 29
Vlarp 25
Cazman 24
Beaverhausen 22
Nuvole 22
Great_Expectations 22
Wonderer 21
Petre86 20
Timmah 20
TheaterMama 19
BB_Koning 18
Stroekie 18
Cybart 16
Xman 16
Wizarddragon 16
Vanitasvanitatumetomniava 16
Markie-Mark 15
Andyvie 14
Ryan_R 14
Davidov 14
LuQas 13
Jerruh 13
Manias 13
Blubberzwijn 13
Creno 12
Error 12
Prego 11
Weemz 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Keizerpinguin 9
Fulco 9
Doffy 8
Tech 6
Parleur 4
Freek_mst 1
Dan twee nominaties.
Het voelt bijna als de overbuurman met een verrekijker, die, als je in de tuin aan het werk bent, "opeens" even een brief op de bus moet doen en voorbij fietst en "hoi" zegt, af en toe komt kletsen, maar na drie zinnen alweer vertrokken is. De buurman die eigenlijk steeds wil laten merken dat hij er nog is. Dat kan anders, Tech.
Blauw worden en verdwijnen - hoewel het misschien logisch lijkt, komt dat soms toch wat eigenaardig over. Verdwenen in de wereld van hierboven, het bovenaardse, waardoor het eigenlijk al snel opvalt dat zijn inbreng wordt gemist. Doe nou toch eens een keer weer gezellig mee in de theetuin van ONZ, Doffy!