Vluchtgedrag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:*LOL* Laat het maar aan waxx over om van z'n scores/nominatie een hele roman te maken
Eey uiteindelijk is een nominatie een nominatie, om wat voor reden dan ookquote:
Schiet op danquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook nog stemmen.
TRS wil ook stemmen aan de kant, want ik voel aan me karma dat dit em wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook nog stemmen.
Niks tegen stroekiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
en stroekie jij mag ook nog stemmen
![]()
Stroekie en J-D zijn later toegevoegdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks tegen stroekie, maar wijs hem eerst eens aan in de originele lijst
.
wànt het zijn frequente posters.. anders dan oldbees die ineens komen opdravenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stroekie en J-D zijn later toegevoegd
al klaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij heeft stroekie er moeite mee
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
ik dacht al, want je weet wat er gebeurt als je in slaap valt he....
Dan word je..........
Hij heeft die schaatster of Bublé toch altijd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Nuvole -2 .... nooit iets mee te maken gehad. En als ik iemands avatar niet voor de geest kan halen, dan zegt dat genoeg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
Meteen maar uit verveling alles naast punten ook op alfabetische volgorde gesorteerd
Ja, dat vragen een heleboel mensen zich ondertussen afquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Twoflower het volgende:
Goh, wat een onzin...(Maar ja, wie ben ik...)
Je zou eens moeten weten joh.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef LuQas het volgende:
-2 Semisane - omdat hij het lekker vindt
*Proest*quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef Cairon het volgende:
-2 Wizarddragon - Omdat hij een mooi niet aardig is en Semisane -2 heeft gegeven, ook al wil Semisane niet mee doen, de mensen met wie je sex hebt gehad kun je geen min-punten geven... dus geen Tech, geen Semisane, Cybart is dubieus, die vertoonde vluchtgedrag.
quote:+2 SemiSane - Pesten is leuk
nee maar aangezien jij bovenaan staat en veel anderen het krijgen van minpunten nietgoed kunnen ebben en je al 3 pluspunten had, kon je het hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Okeee.... De ene dag nog plus drieen nu min twee van Jerruh
omdat ik toch genoeg heb
![]()
JajajajajaStemmingswisselingen?
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef Cairon het volgende:
-2 Wizarddragon - Omdat hij een mooi niet aardig is en Semisane -2 heeft gegeven, ook al wil Semisane niet mee doen, de mensen met wie je sex hebt gehad kun je geen min-punten geven... dus geen Tech, geen Semisane, Cybart is dubieus, die vertoonde vluchtgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |