abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34181739
Mijn laptop is dus kapot. >>http://forum.fok.nl/topic/802824. Die ik trouwens via fok gekocht heb. >>http://forum.fok.nl/topic/790201

En ik heb pogingen ondernomen om em zelf te maken. Openschroeven (niet zo ver gekomen). Naar iemand anders toe die zei dat ie er verstand van had (maar bleek alleen wel zo'n kruiskop te hebben en dat was ongeveer alles. Maar ik was wel wat verder gekomen met openschroeven. Toen het er allemaal erg ingewikkeld uit begon te zien. Dichtschroeven.

Deed hij het weer. Nu is ie weer kapot. Ik denk dat de harde schijf connectie niet goed is, of dat nadat hij kapot is, het weer ff deed en nu voorgoed kapot is.

Is er iemand in Oss of in de buurt voor oss. Die een sony vaio laptop zou kunnen openschroeven voor mij ?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:29:48 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_34182248
Sorry je bent een man :S anders was ik graag langs gekomen
pi_34182878
Til de laptop minimaal 3 meter op en laat 'm vallen
Dan issie ook open

Zo nee, probeer het van een meter hoger
  Lieve Belg dinsdag 17 januari 2006 @ 23:55:34 #4
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34183466
Kunnen de kneuzen antwoorden uit het topic blijven aub?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34193456
Controleren of de hdd connectie nog wel goed is kan je denk ik wel zelf, Zoek even on-line uit welk klepje je moet hebben. Het is waarschijnlijk maar 1 schroefje die je los hoeft te maken, waarna je de harde scijf zo zal zien. Even controleren of die wel goed vast zit (aangedrukt). Probeer je pc opnieuw, werkt het doe dan het volgende:

Download een pakketje die je SMART waardes uit kan lezen, die zal je de status van je harde schijf vertellen, is dit allemaal laag en waarschuwt het programma je al, weet je wat de oorzaak is.

Verder kun je zelf heel weinig aan een laptop doen, misschien is het een idee om te kijken hoeveel de laptop nog waard zal zijn, en hem te laten fixen door sony? Check gelijk ook even je garantie, want je hebt immers minstens 2 jaar garantie op een laptop.
pi_34193543
die garantie heb je totdat je van alles gaat openschroeven en gaat lopen klooien
Vicariously I live while the whole world dies
pi_34193628
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef nyny83 het volgende:
die garantie heb je totdat je van alles gaat openschroeven en gaat lopen klooien
Een simpele HDD kan nog wel, dat zal sony niet zien is immers maar 1 klepje Ga je de hele laptop open schroeven, ja dat zullen ze wel gaan zien ja
pi_34222113
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Bill_E het volgende:
Sorry je bent een man :S anders was ik graag langs gekomen
Dem, jammer dat ik geen tieten heb. Maar je zou een mede fokker niet kunnen helpen? Volgens mij moet er alleen maar een harde schijf kabel aangeduwd worden.
pi_34434053
Nog steeds kapot
pi_34437499
edit: verhaal gaat niet door..

edit2: ik ging misschien richting oss volgende week, maar dat gaat helaas niet door, anders had ik wel even willen kijken.

[ Bericht 79% gewijzigd door MrDrako op 25-01-2006 12:36:39 ]
pi_34440062
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:22 schreef MrDrako het volgende:
edit: verhaal gaat niet door..
Jammer heb niet eens gelezen welk verhaal. Maar is het weer omdat ik geen tieten heb?

Ik heb hier een prachtige volgeladen wecare w-629, oude reepjes edo ram. Nog wat ander zulks handig spul. En geld (niet zo heel veel maar toch).

Niemand die een mede fokker kan/wil helpen?

[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 25-01-2006 11:13:32 ]
pi_34441262
Je moet meestal het toetsenbord weghalen om in een latop te komen. Een paar schroevjes aan de onderkant, en een stukje plastic weghalen aan de bovenkant. Dat was tenminste zo bij een Toshiba waarvan ik eens een ventilator + hd vervangen heb.
Zoek op google, er zijn sites die voorbeelden geven met foto's hoe een bepaalde laptop te openen.
Deze link had ik nog: http://repair4laptop.org/notebook_hardware.html
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:17:48 #13
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_34442371
Dat openschroeven is het probleem niet. Maar daarna
I follow you......but not on Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')