voor de vrouwen onder de biseksuelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een gozer die goed kan pijpen als er geen plasser tussen m'n benen hangt.
Jij hebt idd heel goed begrepen waar het me om ging...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
God god, mensen lezen over je heen. De wereld vergaat.
Jeezus... hoe bekrompen kun je zijn..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Wat haat ik die toch.
Homo's geen probleem mee
Lesbo's geen probleem mee
Mensen die geen keuze kunnen maken. ja daar heb ik wel een probleem mee.
![]()
![]()
Hoe oud was dit kind?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Bisexuelen heb ik geen problemen mee, wel met die meisjes die zogenaamd bi zijn omdat het "in" is. Een citaat van een meisje dat ik een keer sprak: "Ik wil bi worden, maar het lukt me niet, hoe moet ik dat aanpakken?".
En veel verder dan elkaar op de mond kussen, tot plezier van het omringende vmbo-volk, gaan ze meestal niet..
Een interpunctieloze pot dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Ellatjuh het volgende:
*is pot*
bi ben ik denk ik toch niet maar lekker boeiend ik ben mezelf
Dat is dan een slechte zaakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef Chowi het volgende:
Tonks heeft geen ban meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |