Ik gok er op dat hij aan de slag gaat om zijn quotum voor vandaag te halen,quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
Vertel dan tenminste wat je gaat doen!
grbl werk zal ik maar weer naar huis gaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:45 schreef PhaE het volgende:
Zoo, op ut werk
Gaat een stuk sneller nu
Je hebt er geen zin an?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
grbl werk zal ik maar weer naar huis gaan?
quote:
Gokje: werken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]ik vraag me eerder af wat ik hier doe
heb genoeg te doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gokje: werken?
Je hebt niks te doen ofzo?
pffff nog steeds aan het opknappen. sterkte dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb genoeg te doen
alleen voel ik me nog niet 100%
Nee, ik ging naar de universiteit, waar ik inmiddels gearriveerd ben, om de hele dag te gaan lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:47 schreef Frezer het volgende:
, mogge meisjes en jongens.
![]()
[..]
Ik gok er op dat hij aan de slag gaat om zijn quotum voor vandaag te halen,.
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ik en Plato zijn gewoon close![]()
Nog meer files!quote:
Kopje koffie? Lekkere senseo of liever een zelfgemaakt kopje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb genoeg te doen
alleen voel ik me nog niet 100%
Wat heerlijk voor jullie! Binnenkortquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.![]()
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.![]()
Ja en we wilden jou vragen of je dan ceremoniemeester zou willen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor jullie! Binnenkort?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ging naar de universiteit, waar ik inmiddels gearriveerd ben, om de hele dag te gaan lezen.![]()
is er één of andere parasiet onze mooie speciale band aan het verknoeienquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
Ik begin pasd om 9.30 uur met werken. Mijn boeken liggen al gereed in de bibliotheek.quote:
Goh, wat heb jij gisteravond gedaan dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog meer files!
Gisteravond!
Goeiemorgen!
Koffie!![]()
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en we wilden jou vragen of je dan ceremoniemeester zou willen zijn.
Jij bent meer het zusje dat ik nooit gehad heb en met wie ik zo goed kan praten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is er één of andere parasiet onze mooie speciale band aan het verknoeien. Het was toch 'ons' voor de rest van ons fok-bestaan.
snik![]()
'T is altijd lente in de ogen van de doktersassistentequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een date met de doktersassistente
Ja. Dan komt ze met die grote spuit aangelopen en dan kijkt ze me zo lief aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'T is altijd lente in de ogen van de doktersassistente
En wat ga je lezen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begin pasd om 9.30 uur met werken. Mijn boeken liggen al gereed in de bibliotheek.![]()
Uitermate geschikt. Tenzij jij S liever het feest zou willen laten organiseren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?![]()
![]()
Romantisch!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja. Dan komt ze met die grote spuit aangelopen en dan kijkt ze me zo lief aan.
het 'zusje'quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:16 schreef Plato1980 het volgende:
Jij bent meer het zusje dat ik nooit gehad heb en met wie ik zo goed kan praten.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen en aanverwanten.quote:
Ik had een date met een geweldige manquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, wat heb jij gisteravond gedaan dan?![]()
Het ergste?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het 'zusje'
dit voelt als een dolk in mijn hart. Dat is echt het ergste wat je aan een vrouw kan zeggen. ' Ik zie je als een 'zusje'. Je bent wel lief en zo, en ik kan goed met je praten. Maar daar blijft het bij '
![]()
Ik kan het ook niet helpen, maar waardeer je het dan niet dat ik zo eerlijk tegen je ben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het 'zusje'
dit voelt als een dolk in mijn hart. Dat is echt het ergste wat je aan een vrouw kan zeggen. ' Ik zie je als een 'zusje'. Je bent wel lief en zo, en ik kan goed met je praten. Maar daar blijft het bij '
![]()
"Het voelt misschien een beetje raar, maar het doet geen pijn hoor."quote:
Dank je!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een date met een geweldige man
Met welke onderwerpen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen en aanverwanten.![]()
Theequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopje koffie? Lekkere senseo of liever een zelfgemaakt kopje?![]()
Bijna als een nachtzusterquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
@Plato: Tip 1: zorg dat je van tevoren bespreekt wie je als ceremoniemeester wilt vragen anders is de bruiloft al voorbij voordat ie ooit daadwerkelijjk plaats heeft kunnen vinden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?![]()
![]()
Allerlei theorieën waar ik mijn scripties op ga baseren. Niet boeiend voor jullie verder.quote:
Zijn we nu uit de kast?quote:
Het is toch algemeen bekend dat de aanloop naar een bruiloft doorgaans uiterst stormachtig en stressy verloopt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
@Plato: Tip 1: zorg dat je van tevoren bespreekt wie je als ceremoniemeester wilt vragen anders is de bruiloft al voorbij voordat ie ooit daadwerkelijjk plaats heeft kunnen vinden...
* MissMSX kopje thee zet.quote:
Ik ben toch wel geinteresseerd hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Allerlei theorieën waar ik mijn scripties op ga baseren. Niet boeiend voor jullie verder.![]()
doe maar iets van sterremix ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kopje thee zet.
Graaf Grijs of een vruchtentheetje?
Weddingplanner!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de aanloop naar een bruiloft doorgaans uiterst stormachtig en stressy verloopt?![]()
Het wordt langzaam voorjaar, dan worden er lammetjes geboren én zijn er veel bruiloften.quote:
Klopt. Jammer genoeg is het een EO-programma, dus dan moeten we wel doen alsof we christelijk zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weddingplanner!
Dat gezeik zelf geen zin in!
Uitbesteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |