Opzich huur je daar geen auto voor tot september zeg maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef Rhodos het volgende:
Had gedacht aan ¤ 400,-
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Vinamp het volgende:
Zo dat is niet duur!
Tjsa, da's inderdaad wel iets waar je op moet letten. De afgelopen jaren af en toe een veerbol moeten laten bijvullen of vervangen. Maar dat schijnt normaal te zijn. Kosten daarvan vallen prima mee en als je de LHM (hydrauliek) vloeistof goed bij houdt moet dat wel te doen zijn. Da's toch mijn ervaring. En het rijdt fantastisch (jammer dat m'n C4 dat niet meer heeft, ik zou er zo weer voor tekenen!)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:39 schreef Markster het volgende:
Hoe is het met die vreselijke veringen gesteld? Wij hebben ook een keer een BX gehad en die vering was 1 en al ellende. Miskoop allertijden.
Het rijdt goed ja, maar bij ons vielen die rekeningen dus alles behalve mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Rhodos het volgende:
[..]
Tjsa, da's inderdaad wel iets waar je op moet letten. De afgelopen jaren af en toe een veerbol moeten laten bijvullen of vervangen. Maar dat schijnt normaal te zijn. Kosten daarvan vallen prima mee en als je de LHM (hydrauliek) vloeistof goed bij houdt moet dat wel te doen zijn. Da's toch mijn ervaring. En het rijdt fantastisch (jammer dat m'n C4 dat niet meer heeft, ik zou er zo weer voor tekenen!)
Bedoel ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef Adamica1 het volgende:
.. ha ha wat nu remmen voor een vluchtheuvels..
Da's trouwens zonde...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef Adamica1 het volgende:
Als je er aan denkt om hem in stukjes te verkopen wil ik wel een paar onderdeeltjes![]()
Laat maar, denk vuiltje in mijn ogen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Kanjer het volgende:
Typisch.... een kenteken uit 1987 op een auto uit 1989 ???
Zie vandaar ook m'n edit van 10 min. geledenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Kanjer het volgende:
Typisch.... een kenteken uit 1987 op een auto uit 1989 ???
ik zou met een tank nog wel een vluchtheuvel willen rammen, maar met een personenauto ?????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef Adamica1 het volgende:
ha ha wat nu remmen voor een vluchtheuvel..
Goed onderhoud voorkomt een hoop ellendequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Het rijdt goed ja, maar bij ons vielen die rekeningen dus alles behalve mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |