denj dan gewoon dat je bij hem weg moet gaat.... als je echt van hem houd wil je hem ook geen pijn doen door er over te liegen.... dan is de relatie beeindigen eerlijkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Sidderella het volgende:
Thanks voor de snelle reacties!
Als afspraken niet mogelijk zijn, we hebben wel geprobeerd dit bespreekbaar te maken, wat dan? Mijn partner snapt dat ik op dit gebied nog verlangens heb maar kan niet tegen het idee dat ik sex met een ander heb. Wel zegt hij soms terloops "wat niet weer wat niet deert" zoals iemand al opmerkte. Vinden jullie dan dat ik mijn verlangens moet onderdrukken/negeren? En is dit op de langere termijn wel mogelijk? Dit speelt nu al ruim drie jaar.
mmmm ik kan misschien nog maar een broekie van 21 zijn maar als jij hier post dat je vreemd wil gaan zonder het tegen hem te zeggen wil ik niet spreken van een prima relatiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef Sidderella het volgende:
we hebben een prima relatie!
Dan moet je partner indien hij van je houdt, begrijpen dat je graag een 'open relatie' wil, om jouw gelukkig te maken. Dan praten we al gelijk niet meer over het nare 'vreemd gaan'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Sidderella het volgende:
Euhm, je bedoelt dat ik dit "hypothetisch" opvoer om een reden te hebben om vreemd te gaan Martijn_fijn? Want het is dus niet hypothetisch, maar mijn eigen werkelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |