Wie moeten er dan mijn schoenen poetsen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Bog het volgende:
![]()
maar mensen die serieus ingaan op dingen die niet serieus zijn maar die dat niet serieus bedoelen :![]()
![]()
voorbeeldje:
alle negers moeten dood![]()
(nu kan je mooi de slimmen van de dommen onderscheiden)
jij ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef JohanV. het volgende:
Je leert het maar niet geloof ik.
Net of staan beveiligers hoog op de sociale ladderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wie moeten er dan mijn schoenen poetsen?
Die man in Berchem lachte inderdaad heel vriendelijk naar me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die misselijke grappen maken, over de meest vrolijke bewoners van deze planeet.
Dat heb je heel goed gezien, je begint het te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Bog het volgende:
overigens mag je iedere neger grap maken die je maar wilt, maar als je over mongooltjes uitroeien begint dan is het opeens uit den boze..![]()
geen idee...het is maar een stelling..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zouden alle negers dood moeten?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die misselijke grappen maken, over de meest vrolijke bewoners van deze planeet.
zegt wel wat over fok denk ik...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien, je begint het te begrijpen.
Ik denk dat er een aardig verschil zit tussen 'grapjes maken' of zeggen dat je bepaalde mensen moet 'uitroeien' omdat ze toch geen maatschappelijke functie hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Bog het volgende:
overigens mag je iedere neger grap maken die je maar wilt, maar als je over mongooltjes uitroeien begint dan is het opeens uit den boze..![]()
Waarom uitgerekend die stelling?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Bog het volgende:
[..]
geen idee...het is maar een stelling..
UITROEIUUUUUUH.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Bog het volgende:
[..]
zegt wel wat over fok denk ik...
MOGOLUUH!! AHAHAHAHAHA AH AH![]()
jou topics zeggen ook iets over jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Bog het volgende:
[..]
zegt wel wat over fok denk ik...
MOGOLUUH!! AHAHAHAHAHA AH AH![]()
kun je mij het verschil uitleggen dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat er een aardig verschil zit tussen 'grapjes maken' of zeggen dat je bepaalde mensen moet 'uitroeien' omdat ze toch geen maatschappelijke functie hebben.
Waarom zou dood aan alle blanken minder erg zijn dan dood aan een etnische minderheids groepering?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een misselijke opening post en dit meen ik serieus. Waarom moet je weer per se een etnische minderheid pakken. Had gewoon gezegd "dood aan alle blanken" dan maakte het niks uit.
Nu zie ik ook wel de ironie in mijn bericht in jouw post, maar I made my point. Diepgevroren rasist, domme visstick dat je bent
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een misselijke opening post en dit meen ik serieus. Waarom moet je weer per se een etnische minderheid pakken. Had gewoon gezegd "dood aan alle blanken" dan maakte het niks uit.
Nu zie ik ook wel de ironie in mijn bericht in jouw post, maar I made my point. Diepgevroren rasist, domme visstick dat je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |