quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
TS, waarom laten ze jou in leven?
Een beetje mongool betekent meer voor de maatschappij als jij.
een mongool zou nooit zo'n achtelijke gedachten hebben als jij.
ik ben vet serieus bezig ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
TS, waarom laten ze jou in leven?
Een beetje mongool betekent meer voor de maatschappij als jij.
een mongool zou nooit zo'n achtelijke gedachten hebben als jij.
Ik ook, en zulke kortzichtige kneuzen hebben we niet nodig op deze aardbolquote:
nee die functioneren nog best goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef de_puta_madre het volgende:
Zullen we dan ook maar meteen mensen boven de 65 afmaken?
hahaha je bent grappig joh,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Bog het volgende:
[..]
nee die functioneren nog best goed
sommige niet, die kun je best afmaken idd![]()
Op dit moment is een negroïde kindje het meest toffe accessoire wat je kunt hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Bog het volgende:
Je kunt ze beter meteen wegdoen en een gezond afrikaans kindje adopteren. Die zijn ook nog es neger, reken uit je winst...
oh jij bent ook sarcastischquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ook, en zulke kortzichtige kneuzen hebben we niet nodig op deze aardbol
rot op man, dan had je maar in duitsland moeten zijn geboren, kleine 80 jaar geleden, kon je mooi mee broeien met al die andere halvegaren, ik mag hopen dat fok dit soort nazistisch gelul in de kiem smoort!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef Herkauwer het volgende:
Heel plat gezien heeft TS wel een klein punt, hoe inhumaan het ook is, maar dan moet je ook iedereen met "defect" wegcijferen.
De vraag is waar houdt je op... Ik heb aan 2 ogen -3,25.... Zonder lenzen kan ik ook niet functioneren... Moet ik dan ook weg? Het ruimt wel lekker op
ohw, je topic is als grapje bedoelt.quote:
Ik pleit voor een slotje en een dikke ban voo je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Bog het volgende:
ik snap echt niet waarom zij in leven worden gehouden
wat doen zij voor de maatschappij?
niks!
ze nemen en geven niets
en erg slim zijn ze ook niet...
kijk, van honden kan ik het nog begrijpen, zijn niet zo duur als een mongool om te onderhouden, kun je mee rennen, je kunt ze nog wat leren (een mongool kan bijvoorbeeld geen blinde leiden), ze kunnen ingezet worden om bepaalde dingen op te sporen, je kan ze aaien want ze hebben een lekkere vacht, ze hebben een lieve snuit. Een mongool kan en heeft dit allemaal niet, die heeft een kutkop, ze bleren en janken een eind weg, ze zijn niet lief enz enz
Alleen maar nadelen aan een mongool.
Je kunt ze beter meteen wegdoen en een gezond afrikaans kindje adopteren. Die zijn ook nog es neger, reken uit je winst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |