Ik ben er gelukkig alweer een jaartje weg maar mn webmail werkt nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom studeer je uberhoubt aan de inholland
Omdat ze me daar wel geleerd hebben om überhaupt goed te typen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom studeer je uberhoubt aan de inholland
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat ze me daar wel geleerd hebben om überhaupt goed te typen.![]()
Domme blondjes ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef dom_blontje het volgende:
InHolland zuigt!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef dom_blontje het volgende:
ja maar als ik dat doe bij studenten vinden ze het WEL lekker![]()
Het is eenzaam aan de topquote:
dat is een kwestie van op tijd je spullen van BB halen, dan kun je het nog tijdig melden als de boel niet werkt.. Overigens ligt Blackboard bij ons nooit plat eigenlijk..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef wise het volgende:
heb ik ook soms.
Moet je een toets leren en hebben ze de documenten op BB gezet. Kan je niet inloggen :\
en wat als de school ze er te laat op zetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is een kwestie van op tijd je spullen van BB halen, dan kun je het nog tijdig melden als de boel niet werkt.. Overigens ligt Blackboard bij ons nooit plat eigenlijk..
das dan kutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef wise het volgende:
[..]
en wat als de school ze er te laat op zet![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef Paales het volgende:
BB is zowiso een verlept kutprogramma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |