In de frituur. Dat ik homofiel ben wil niet zeggen dat ik achterlijk ben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef longinus het volgende:
Waar steek je de frikandel het eerst in, je mond of .....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef longinus het volgende:
ik ben het zowaar met je eensquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef longinus het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Tobbes het volgende:
Hoe vaak ben jij vroeger door je papa geneukt? En door je oom? En je broer?
Slap excuus, je hebt ze ook in het geel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef BrauN het volgende:
Realiseren jullie je wel hoe venijnig sommige bleekmiddelen zijn tegen je handjes!?
Ik vind dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Eigenlijk, een heel klein beetje is hij ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
leuk in mijn definitie is meestal niet hetzelfde als leuk voor modjes![]()
Beter dan jouw kut-topicsquote:
Ze zijn ook niet roze, ze zijn oranje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef PsyCha het volgende:
Hm..ze lijken helemaal niet roze op die foto.
Anyways, HOMO!
God Braun, wat ben jij een pientere jongeman.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet roze, ze zijn oranje.
Maar met het oog op het potentiële succes van dit topic leek het me beter in de OP te vermelden dat ze roze waren. En het heeft gewerkt...
Leuke kleur wasbak dat delftsblauwquote:
Hij heeft dan ook niet zijn schoonmaakmiddel gekocht van Tellsell, met die nerd met die bril (naam even vergeten).quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef PsyCha het volgende:
BTW, ik zie nog steeds kalkaanslag.
Quick and Britequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niet zijn schoonmaakmiddel gekocht van Tellsell, met die nerd met die bril (naam even vergeten).
Nee nee, niet Sillit Bang
Wie is Berry?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef BrauN het volgende:
De badkamer is zo smerig dat de honden er geen brood van lusten.
Ik heb het geprobeerd, maar nee, de honden lusten er écht geen brood van. Écht niet.
Maar goed... ik ga de badkamer morgen dus eens flink schoonmaken met allerhande schoonmaakmiddelen en gereedschappen. Nu was ik net in de supermarkt en zag schoonmaakhandschoentjes liggen. Van die lekkere rubberen. Roze kleurtje enzo.
Ik heb ze gekocht.
Volgens mij had m'n vader toch gelijk en ben ik homofiel.
Ik stop hem eerst in de frituur, en jij??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef longinus het volgende:
spuit 11quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Ik stop hem eerst in de frituur, en jij??
![]()
jij bent de eerstequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef m021 het volgende:
69 reacties en nog niemand die
LEMMING
heeft geroepen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |