quote:'HSV deed bod op Kluivert'
Volgens enkele Spaanse media heeft Valencia dit weekend een bod van twee miljoen euro van Hamburger SV op Patrick Kluivert verworpen. Technisch directeur Javier Subirats sloeg het aanbod zonder blik of blozen af. Opvallend, want Kluivert heeft nog maar een halfjarig contract.
Kluivert kon, mede door vele blessures, lang zijn draai niet vinden in Valencia. Dit weekend viel hij echter weer positief op met een doelpunt en een assist tegen Real Zaragoza. Kluivert zou bij Valencia zijn contract kunnen verlengen.
Mede door de goede reeks van Valencia zowel in de Spaanse competitie als in de Copa del Rey maar ook het vertrek van aanvaller Marco di Vaio, wil Subirats niemand van het huidige elftal kwijt.
WK kan hij nu zeker vergetenquote:
Kluivert zes weken uitgeschakeld
VALENCIA, 7 februari 2006 10:40 - Net op het moment dat Patrick Kluivert op de weg terug leek, moet hij worden geopereered aan zijn knie. De spits van Valencia werd de afgelopen weken te veel gehinderd door een opspelende meniscus. Kluivert (29) wordt volgende week in Amsterdam geopereerd. De revalidatie zal een week of zes in beslag gaan nemen.
Dat zou fantastisch zijn inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk gaat hij de cirkel rond maken en voor 2 miljoen netto per jaar voor 3 jaar bij Ajax tekenen
Zou ik ook van harte toejuichenquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn inderdaad
Tuurlijk nog een spits erbijquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk gaat hij de cirkel rond maken en voor 2 miljoen netto per jaar voor 3 jaar bij Ajax tekenen
Dat wist je op voorhandquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
De revalidatie zal zelf 8 tot 10 weken duren.
Ik hoop dat Valencia hem snel zal dumpen , want hij kost te veel en je krijgt er niks voor terug.
Hij heeft een aantal jaar geleden wel aangegeven wel weer terug te willen naar AJAX ooit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Suijk het volgende:
....zou ik Kluivert toch nog wel in een Ajax shirt willen zien.
Nadat hij een pak centen heeft gehaald in Qatar en 37 isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal jaar geleden wel aangegeven wel weer terug te willen naar AJAX ooit.
Nee momenteel is het totaal niet aan de orde. Vooral als je ziet dat Huntelaar flink op stoom aan het komen is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet Ajax hem wel willen hebben en dat is niet het geval.
Ajax bus krijgt ongeluk op A2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien als chauffeur van de spelersbus?
nou hebben wij eerder al een discussie gehad over Patrick Kluivert, maar de door mij gequote bijdrage van jouw kant slaat toch helemaal nergens op.. of vind je zelf van wel? in dat geval zou ik er maar flink trots op zijn..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax bus krijgt ongeluk op A2
Dronken buschauffeur Patrick Kluivert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |