Nee man. Das geen optie! Ik zou het ook kut vinden als ik 5 kwartier met de bus moest gaan en als een leraar dan gaat zeiken. GODVERDOMME KUTLERAAR!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef KeessieK het volgende:
jij bent te laat en de school heeft het weer gedaan.. moet je maar een bus eerder nemen..![]()
Onzin, normaal komt de bus 10 minuten vroeger aan. Het is toch van de zotte dat mensen die van ver komen de les worden geweigerd als ze een paar minuten te laat zijn als eerste uur? Bus komt normaal gewoon op tijd aan, kan toch niet in de toekomst kijken of de bus vertraging zal gaan hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef KeessieK het volgende:
jij bent te laat en de school heeft het weer gedaan.. moet je maar een bus eerder nemen..![]()
Onzin in Rdam moet je overal betaald parkeren, de prijs dat ik per dag dan moet betalen is 10x meer dan dat ik met de bus ga. Plus er is nooit plek daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Nicje het volgende:
Ga je rijbewijs halen en jat een auto
Grafisch Lyceum Rotterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef Lianne__ het volgende:
Op wat voor een school zit je dan wel niet ..?
hebben ze daar niet gehoord van buskaarten..? Kaarten dat je te laat MAG komen.. omdat je anders met de bus zit..? en dat je ook eerder mag vertrekken uit de les? Bij ons mag het wel hoor.. ik vraag me echt af op wat voor josti school jij zit..!
tja.. dat verklaard natuurlijk een hoop..Misschien word het tijd om een andere opleiding te kiezen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef trebbors het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdamzowieso al een pauper school..
Ik laat het daar dus echt niet bij zitten. Gaat wel om mijn toekomst... of school nou leuk is of niet wil wel dat klote papiertje halen. Betaal niet voor niets voor mijn opleidingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
tja.. dat verklaard natuurlijk een hoop..Misschien word het tijd om een andere opleiding te kiezen..
ook verrot, maar daar krijgen wij gelukkig een smsje over... ook soms te laat kuch.. maarja beter dan neits.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Ro_bin het volgende:
ik persoonlijk vind een half uur door de zeikregen fietsen om om 8.15 op school te zijn en druipnat aankomen, vervolgens te horen krijgen dat de eerste 3 uur uitvallen ook erg plezant![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoor het al, aankomend trucker.....
Nou, dan zou ik helemaal met school stoppen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef trebbors het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik om mijn baan geen zorgen te maken, dat zit al goed
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
Als jij op het GLR zit zou je wel eens een mooiere avatar mogen maken, maar dat kan je vast niets schelen.
Gelukkig kan ik het wel maar heb ik er geen zin in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
Als jij op het GLR zit zou je wel eens een mooiere avatar mogen maken, maar dat kan je vast niets schelen.
Oh ja... dus omdat jij het presteert om zelfs als de les om 14:35 begint te laat te komen is school onredelijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:18 schreef trebbors het volgende:
Vandaag moest ik dus om 14;35 op school zijn. Ik ga netjes om 13;10 vanhuis weg om de bus te halen. De bus had wat vertraging omdat het redelijk druk was in Rotterdam. Ik kom om 14;42 de les binnen genomen en mag gvd die klote les niet in! Dus ok no big deal gewoon klote, ik ga met een vriendin door de stad lopen en komen na 70 minuten weer aan op school. We hadden nog één les en waren mooi op tijd. We mogen een beetje computeren en na gvd 30 minten ofzo mogen we dus weg...
Heb ik gvd 5 kwartier heen en 5 kwartier dus 2.5 uur! gereist voor 30 minuten internetten! Dat is toch gvd van de zotte?
School je kan de tering krijgen![]()
![]()
![]()
Ik huil ook niet, vind het gewoon een naaistreek. Dat er mensen nog langer moeten reizen geloof ik ook wel. Maar 2.5 uur voor die paar minuten les is toch wel belachelijk. Betaal niet voor niets voor mijn school dus wil dus ook dat ik les krijg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Magistic het volgende:
Ik ben elke dag 3 uur onderweg, dus huil niet als een klein 13 jarig meisje uit Oudwoude.
gelukkig zijn we niet allemaal zo als jij. Straks lekker hbo ga dan naar andere school dus hopelijk is het daar beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mag ik niet zeggen voor me moeder most_wanted gek.
Maarja, ik leef wel met TS mee dat hij later mooi straatjes kan vegenwant die mensen hebben we verdomme ook nodig !
ach............. ik zeik al niet meer.... zal nooit meer zeiken. STamp het er straks wel uit op feestiee nou weltrusten menschen, lang leve schoolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ga dan eerder van huis..
Feestjes op dinsdagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef trebbors het volgende:
[..]
ach............. ik zeik al niet meer.... zal nooit meer zeiken. STamp het er straks wel uit op feestiee nou weltrusten menschen, lang leve school![]()
Iemand is jarig, laten we zeggen verjaardag. Ga daar zo even langs. Vuilniswagen wahahaha grappemakerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Feestjes op dinsdagLessen die beginnen op 14.35
GLR
lelijke avatars als je iets doet met creativiteit
![]()
Wordt toch die vuilniswagen ben ik bang, misschien kan je iets regelen met de baas dat ze je ophalen, op tijd!
wees stil danquote:
Dat zou niet zo moeten zijn. Vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef kebabkever het volgende:
Onee weer een vieze fakkin kutpauper die MBO te laag vindt.......![]()
Ik doe ook MBO en zeik het ook af omdat het te simpel is..... ja hoezo doe ik dan niet gelijk hbo... nou ben te lui... over niet te lange tijd zit ik op hbo dus dan ga ik misschien nog een beetje lerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef kebabkever het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Maar er lopen hier nogal wat gymnasium nichten rond, die mensen gelijk gaan lopen afzeiken als ze mbo of vmbo doen.
Dat weet ik, maar daardoor kijk ik wel wat bedenkelijk tegen de opleidingen aan. Met name tegen de wat abstractere opleidingen zoals mbo-ict. Niet tegen de mensen die erop zitten trouwens, dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef kebabkever het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Maar er lopen hier nogal wat gymnasium nichten rond, die mensen gelijk gaan lopen afzeiken als ze mbo of vmbo doen.
MBO heeft genoeg te bieden, maar het niveau is ook zo bagger laagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daardoor kijk ik wel wat bedenkelijk tegen de opleidingen aan. Met name tegen de wat abstractere opleidingen zoals mbo-ict. Niet tegen de mensen die erop zitten trouwens, dat is iets heel anders.
edit: Ik vind het eigenlijk juist sneu voor die mensen dat er ontzettend weinig fatsoenlijke opleidingen op dat niveau zijn.
Lezen is een kust niet waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef buzzer het volgende:
ik word altijd pislink van dergelijke topics ...
Gewoon een bus eerder nemen en op tijd van huis gaan...
Ik moet ook gewoon op tijd op mijn werk zijn, en dat lukt me ook al 15 jaar iedere dag...
dat lakse gedoe
het is net of ik nu nog op het schoolplein sta, ik hoor de hele dag van deze kul...
Mod ik zou em banne!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef trebbors het volgende:
[..]
Lezen is een kust niet waar(ja buzzer ik bedoel jouw hier mee)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Obnx het volgende:
[..]
Mod ik zou em banne!
*met een hele grote knipoog natuurlijk, truste.*![]()
pussyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:18 schreef trebbors het volgende:
Vandaag moest ik dus om 14;35 op school zijn. Ik ga netjes om 13;10 vanhuis weg om de bus te halen. De bus had wat vertraging omdat het redelijk druk was in Rotterdam. Ik kom om 14;42 de les binnen genomen en mag gvd die klote les niet in! Dus ok no big deal gewoon klote, ik ga met een vriendin door de stad lopen en komen na 70 minuten weer aan op school. We hadden nog één les en waren mooi op tijd. We mogen een beetje computeren en na gvd 30 minten ofzo mogen we dus weg...
Heb ik gvd 5 kwartier heen en 5 kwartier dus 2.5 uur! gereist voor 30 minuten internetten! Dat is toch gvd van de zotte?
School je kan de tering krijgen![]()
![]()
![]()
Sure... dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef trebbors het volgende:
[..]
Ik doe ook MBO en zeik het ook af omdat het te simpel is..... ja hoezo doe ik dan niet gelijk hbo... nou ben te lui... over niet te lange tijd zit ik op hbo dus dan ga ik misschien nog een beetje leren![]()
2 uur vroeger opstaan om op tijd te komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef buzzer het volgende:
ik word altijd pislink van dergelijke topics ...
Gewoon een bus eerder nemen en op tijd van huis gaan...
Ik moet ook gewoon op tijd op mijn werk zijn, en dat lukt me ook al 15 jaar iedere dag...
dat lakse gedoe
het is net of ik nu nog op het schoolplein sta, ik hoor de hele dag van deze kul...
Ja, een school waar telaat komen wordt geaccepteerd is lekker normaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef Lianne__ het volgende:
Op wat voor een school zit je dan wel niet ..?
hebben ze daar niet gehoord van buskaarten..? Kaarten dat je te laat MAG komen.. omdat je anders met de bus zit..? en dat je ook eerder mag vertrekken uit de les? Bij ons mag het wel hoor.. ik vraag me echt af op wat voor josti school jij zit..!
Alsof er nog plaatsen in Nederland zijn waar bussen doordeweeks in een tweeuurs-frequentie rijden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
2 uur vroeger opstaan om op tijd te komen![]()
Zie hier de reden waarom je op tijd zou moeten zijn voor school, dan had je geweten dat je "kunst" en "jou" (ipv. "jouw") had moeten schrijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef trebbors het volgende:
[..]
Lezen is een kust niet waar(ja buzzer ik bedoel jouw hier mee)
Ik ga nog altijd met de fiets (10 km, 35 minuten) dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef MREn het volgende:
[..]
Alsof er nog plaatsen in Nederland zijn waar bussen doordeweeks in een tweeuurs-frequentie rijden.
Trouwens, alsof dat iets af doet aan het feit dat je gewoon op tijd hoort te komen.
beetje onzin, ga niet 1 uur eerder weg, trouwens dat kan niet eens. Sochtens pak ik de eerste bus die gaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom je op tijd zou moeten zijn voor school, dan had je geweten dat je "kunst" en "jou" (ipv. "jouw") had moeten schrijven.
Maar zeik gerust verder hoor, die school kan jou niks meer wijsmaken![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef trebbors het volgende:
[..]
beetje onzin, ga niet 1 uur eerder weg, trouwens dat kan niet eens. Sochtens pak ik de eerste bus die gaatSmiddags rijdt hij in het uur. Als een leeraar leerlingen de les weigert die van ver komen en dan een paar minuten te laat zijn vind ik dit belachelijk ja. Tuurlijk moet ik op tijd komen, maarom die paar minuten
![]()
Je bent er toch nog een paar vergeten hoor...quote:
Daar zit mn vriendin ook , en die doet er ook zo'n 5 kwartier over om er te komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef trebbors het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdamzowieso al een pauper school..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:21 schreef R_ON het volgende:
Altijd alles positief bekijken. Je hebt toch ff gezellig in de stad gelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |