Nee man. Das geen optie! Ik zou het ook kut vinden als ik 5 kwartier met de bus moest gaan en als een leraar dan gaat zeiken. GODVERDOMME KUTLERAAR!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef KeessieK het volgende:
jij bent te laat en de school heeft het weer gedaan.. moet je maar een bus eerder nemen..![]()
Onzin, normaal komt de bus 10 minuten vroeger aan. Het is toch van de zotte dat mensen die van ver komen de les worden geweigerd als ze een paar minuten te laat zijn als eerste uur? Bus komt normaal gewoon op tijd aan, kan toch niet in de toekomst kijken of de bus vertraging zal gaan hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef KeessieK het volgende:
jij bent te laat en de school heeft het weer gedaan.. moet je maar een bus eerder nemen..![]()
Onzin in Rdam moet je overal betaald parkeren, de prijs dat ik per dag dan moet betalen is 10x meer dan dat ik met de bus ga. Plus er is nooit plek daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Nicje het volgende:
Ga je rijbewijs halen en jat een auto
Grafisch Lyceum Rotterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef Lianne__ het volgende:
Op wat voor een school zit je dan wel niet ..?
hebben ze daar niet gehoord van buskaarten..? Kaarten dat je te laat MAG komen.. omdat je anders met de bus zit..? en dat je ook eerder mag vertrekken uit de les? Bij ons mag het wel hoor.. ik vraag me echt af op wat voor josti school jij zit..!
tja.. dat verklaard natuurlijk een hoop..Misschien word het tijd om een andere opleiding te kiezen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef trebbors het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdamzowieso al een pauper school..
Ik laat het daar dus echt niet bij zitten. Gaat wel om mijn toekomst... of school nou leuk is of niet wil wel dat klote papiertje halen. Betaal niet voor niets voor mijn opleidingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
tja.. dat verklaard natuurlijk een hoop..Misschien word het tijd om een andere opleiding te kiezen..
ook verrot, maar daar krijgen wij gelukkig een smsje over... ook soms te laat kuch.. maarja beter dan neits.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Ro_bin het volgende:
ik persoonlijk vind een half uur door de zeikregen fietsen om om 8.15 op school te zijn en druipnat aankomen, vervolgens te horen krijgen dat de eerste 3 uur uitvallen ook erg plezant![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoor het al, aankomend trucker.....
Nou, dan zou ik helemaal met school stoppen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef trebbors het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik om mijn baan geen zorgen te maken, dat zit al goed
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
Als jij op het GLR zit zou je wel eens een mooiere avatar mogen maken, maar dat kan je vast niets schelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |