Ik heb dat ding mee naar huis genomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Thieske het volgende:
Als je windows opnieuw installeert hoef je dat ding toch niet op te tillen.
op de fiets of zo ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb dat ding mee naar huis genomen
Godverdomme das wel balen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik moet even op een pc van een kennis windows opnieuw installeren... Is t een dell. Allemachtig zeg! wat zijn die krengen tyfuszwaar! Stouwen ze die zooi vol met lood ofzo?
In de autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
op de fiets of zo ?
ik pleur computers altijd achterin de auto
Ik zeik niet! Ik vraag of ze die dingen vol met lood stouwen... anders zou ik geen idee hebben waaromze zo zwaar zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zeik dan niet ofzo,
das max 5 meter lopen met die dingen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef De_Ananas het volgende:
Je bent slap.
Omvallen door de wind is idd onmogelijk! Maargoed, hij draait weerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef miss_bleu het volgende:
mooie zware case he![]()
Ben er eigenlijk wel blij meeTeminste niet helemaal van dat elendige plastic
Mogen we je nu aanraken omdat JIJ een breedbeeld laptop hebt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:37 schreef Handschoen het volgende:
Mijn lappie is ook wel zwaar, maar ja, das dan ook een breedbeeld, dus is ook wat groter...
--->DIGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zeik niet! Ik vraag of ze die dingen vol met lood stouwen... anders zou ik geen idee hebben waaromze zo zwaar zijn
Ik heb ook een BB, maar die is absoluut niet zwaar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:37 schreef Handschoen het volgende:
Mijn lappie is ook wel zwaar, maar ja, das dan ook een breedbeeld, dus is ook wat groter...
Daar heb je het antwoord al, dat gewicht is van de dikke pantserplaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef KeessieK het volgende:
* Dell pc heeft
niets mis mee hoor.. goede degelijke dingen..![]()
Voor mensen die niet zo veel verstand van hardware hebben en het eng vinden of gewoon geen rompslomp met zelf onderdelen zoeken en installeren is een merkcomputer en zeker een Dell een prima keuze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |