Ik vind hem heel vervelend. Hij doet me denken aan mensen die ik in het echt kenquote:
Idd, die richard wist geen fuck. Hij wou niet eens lerenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Zit die verschrikkelijke Richard nog in de finale ook. Dankzij Mindi.
Helemaal gelijk. Joe was het allerleukste. En nu had ik liever Shawn en Scarlett als uiteindelijk winnaars gezien. Maar Richard en Mindi (vooral) zijn nog wel leuker dan die superbetweterige Chuck en nikszeggende Kaitlin.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
Ik had liever Chuck eruit gehad. Haalt die serieuze saaie lul straks nog de hoofdprijs binnen. Ik vind hem nog erger dan RichardNouja, eigenlijk had Joe
natuurlijjk in de finale moeten staan.
Eigenlijk is Mindi intelligenter dan al die nerds bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef robertvt het volgende:
Die Richard maakt wel leuke televisie, maar als ik in chuck's schoenen stond had ik die gast echt allang op m'n speciale kampvuurtje gegooid. Damn, wat kan die gast irritant zijn, zeg.
Wel geinig dat ie nu mindi een massage wil geven omdat Chuck haar een voetmassage gaf.
En die mindi heeft ook nog geen vraag fout gehad in de drie keer dat ze daar gestaan heeft, of wel?
Inderdaad wat is die gozer vol van zichzelf. Vond het leuk toen zijn partner zei dat ie niet zo dom moest doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Dat is juist het probleem van Richard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |