1. Ze is niet engels, maar Amerikaansquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Snap niet wat sommige in Lauren zien. Vind het een veertien in een dozijn blonde Engelse breezah-slet.
Ik zeg ook niet dat ze het is. Ik vind haar erzo uitzien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ze is niet engels, maar Amerikaans
2. Ze is geen slet
Dit zijn engelse breezah sletjes...
[afbeelding]
Je laatste vraag; 1 antwoord: 100.000 dollar!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef sciscens het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat er ook maar 1 iemand echt is. Die Richard IS ook gewoon hetzelfde typetje als Screech van Saved by the Bell, een clown. Dat die gast er iedere keer inblijft is omdat hij het spectaculairste figuur is. Zo'n stereotype, daar blijven de mensen voor kijken. geregisseerd en gemaakt is het dus zo. Maar ik meen dus van een paar van die vrouwen ergens vaag de kop van te herkennen, dus ik heb het vage vermoeden dat het stuk voor stuk acteurs zijn. En dan nog: welke nerd gaat zich inschrijven voor dat programma. Ze zijn bang dat ze voor lul staan bij één vrouw, terwijl je op tv voor lul staan voor miljoenen.
Maar het wordt er natuurlijk niet minder leuk om.![]()
![]()
Was het niet 250.000 dollar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je laatste vraag; 1 antwoord: 100.000 dollar!
hese stemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Snap niet wat sommige in Lauren zien. Vind het een veertien in een dozijn blonde Engelse breezah-slet.
Ahaha naar mijn mening lijken ze wel een beetje op elkaar hoor qua uiterlijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef pietje0803 het volgende:
[..]
okeee.. ze lijke niet helemaal op elkaar:P maar ze doen even vaag.. en zijn beide lelijk![]()
Over wanhopig gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef jes het volgende:
hey.
ik kijk vanaf gisteravond nooit meer.
de enige waarvoor ik keek was LAUREN...
die is ZOOOOOOOOO lekker en heeft zo een lekkere stem.
wie kan mij aub PLEASZZZ helpen aan een site van haar, of aan foto`s of aan filmpjes...?
Ik ken eigenlijk alleen deze sitequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef jes het volgende:
hey.
ik kijk vanaf gisteravond nooit meer.
de enige waarvoor ik keek was LAUREN...
die is ZOOOOOOOOO lekker en heeft zo een lekkere stem.
wie kan mij aub PLEASZZZ helpen aan een site van haar, of aan foto`s of aan filmpjes...?
http://www.laurenbergfeld.netquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef jes het volgende:
superhero87
wee tjij misschien meer? zo lijkt het me wel... ik ben echt fan van dr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |