quote:Richard heeft 1 meisje gezoend
Richard heeft 2 meisjes gezoend
Doorgestoken kaartquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zonder Richard wordt het programma veel saaier en minder het kijken waard.
Ach... Idols en Big Brother zitten vol met dit soort mensen...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart
Er is niemand die zo debiel doet en bovendien blijft hij er constant in.
Hoe weet jij dat? Ben je bij de opnames geweest? Misschien dat ze juist zijn ergste uitspatting uitzenden en de keren dat het rustiger is niet. Die producenten weten echt wel hoe ze een typetje neer moeten zetten zonder dat het gecast is. Dat is echt niet zo moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart
Er is niemand die zo debiel doet en bovendien blijft hij er constant in.
Dan weet ik niet welke buitenlandse versies jij bekijkt, maar in Idols zitten ze zeker niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach... Idols en Big Brother zitten vol met dit soort mensen...
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke buitenlandse versies jij bekijkt, maar in Idols zitten ze zeker niet.
hmm...die waren me idd even ontschoten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, die zoeken geen aandacht... of ben je de voorrondes alweer vergeten?
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:44 schreef xstatic1975 het volgende:
Geweldig, hier moeten ze ook een nederlandse variant op maken, met als ubernerd onze grote vriend Herman![]()
[afbeelding]
Dat was zo tofquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef cyber_rebel het volgende:
Hoe die Richard ook die meiden probeerde uit te vragen, iets met dat hij ziek was ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |