Ik vind hem heel vervelend. Hij doet me denken aan mensen die ik in het echt kenquote:
Idd, die richard wist geen fuck. Hij wou niet eens lerenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Zit die verschrikkelijke Richard nog in de finale ook. Dankzij Mindi.
Helemaal gelijk. Joe was het allerleukste. En nu had ik liever Shawn en Scarlett als uiteindelijk winnaars gezien. Maar Richard en Mindi (vooral) zijn nog wel leuker dan die superbetweterige Chuck en nikszeggende Kaitlin.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
Ik had liever Chuck eruit gehad. Haalt die serieuze saaie lul straks nog de hoofdprijs binnen. Ik vind hem nog erger dan RichardNouja, eigenlijk had Joe
natuurlijjk in de finale moeten staan.
Eigenlijk is Mindi intelligenter dan al die nerds bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef robertvt het volgende:
Die Richard maakt wel leuke televisie, maar als ik in chuck's schoenen stond had ik die gast echt allang op m'n speciale kampvuurtje gegooid. Damn, wat kan die gast irritant zijn, zeg.
Wel geinig dat ie nu mindi een massage wil geven omdat Chuck haar een voetmassage gaf.
En die mindi heeft ook nog geen vraag fout gehad in de drie keer dat ze daar gestaan heeft, of wel?
Inderdaad wat is die gozer vol van zichzelf. Vond het leuk toen zijn partner zei dat ie niet zo dom moest doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Dat is juist het probleem van Richard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
Chuck is echt zo'n iemand die een dik persoon feliciteert met haar zwanger zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.
Chuck![]()
Scarlett rook volgens mij al iets te veel het geld nu ze bij de laatste drie zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
Ik vond dat Scarlett zich gisteren ook behoorlijk asociaal opstelde tegenover Shawn. Die jongen kan er toch ook niks aan doen dat ie gaat kotsen als ie moet lopen
Nou, ik hoor dan echt wel bij het Richard kamp. Chuckquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fok verdeelt zich in Chuck en Richard kampen.![]()
Ik vind die Richard idd echt meesterlijk grappigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef robertvt het volgende:
Tsja, ik vind Richard ook leuker voor op tv, maar hij is wel mega-irritant. ik zou echt niet met die gozer in zo\'n huis opgesloten willen zitten.
Dan hoor je wel van die opmerkingen dat Chuck hem als een kind behandelt, maar zo gedraagt hij zichzelf dan ook.
en zo zie je maar weer hoe nep zo'n programma is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist gewoon een paar afleveringen geleden al dat Chuck en Richard tegen over elkaar zouden staan in de finale, ik voelde het gewoon aan.
Vorige keer waren er 3 en ging er één koppel weg dus dan zal het vanavond wel de finale zijn jaquote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus vanavond is de finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Richard is net Woody Allen op de manier dat die praat en in paniek raakt.
Hij zou zo in de "National Lampoon" reeks kunnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.
Woody Allen praat ook echt zo in het echt. Dus waarom Richard niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef Cairon het volgende:
Richard is een domme schlemiel!
Oy Vey! Talk about walking stereotype!
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Richard en Mindi presenteren trouwens Beaty & the Geek II
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Goede grap.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Ohquote:Op maandag 6 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Heb de eerste 3 afleveringen van deel 2 al gezien en die twee zie ik daar niet in terugkomen...
Las ergens dat zij op zoek gingen naar de nieuwe kandidaten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OhDat had ik anders gelezen ergens
bron: onbetrouwbaar dus
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OhDat had ik anders gelezen ergens
bron: onbetrouwbaar dus
Dat Spanje was bij de eerste 10 vragen waar ze gelijk speelde hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:06 schreef superhero87 het volgende:
Door die tussendoor 'praat' gesprekken aan het eind, kon je aan de gezichten van de kandidaten zien wie gewonnen had...
Toen Richard zei: Ik dacht Spanje... waarom zei ik dat niet! Toen wist je eigenlijk al dat ze verloren hadden![]()
Mindi![]()
![]()
Ja, maar als ze die vraag goed hadden beantwoord, hádden ze gewonnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Dat Spanje was bij de eerste 10 vragen waar ze gelijk speelde hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |