Chuck is echt zo'n iemand die een dik persoon feliciteert met haar zwanger zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.
Chuck![]()
Scarlett rook volgens mij al iets te veel het geld nu ze bij de laatste drie zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
Ik vond dat Scarlett zich gisteren ook behoorlijk asociaal opstelde tegenover Shawn. Die jongen kan er toch ook niks aan doen dat ie gaat kotsen als ie moet lopen
Nou, ik hoor dan echt wel bij het Richard kamp. Chuckquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fok verdeelt zich in Chuck en Richard kampen.![]()
Ik vind die Richard idd echt meesterlijk grappigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef robertvt het volgende:
Tsja, ik vind Richard ook leuker voor op tv, maar hij is wel mega-irritant. ik zou echt niet met die gozer in zo\'n huis opgesloten willen zitten.
Dan hoor je wel van die opmerkingen dat Chuck hem als een kind behandelt, maar zo gedraagt hij zichzelf dan ook.
en zo zie je maar weer hoe nep zo'n programma is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist gewoon een paar afleveringen geleden al dat Chuck en Richard tegen over elkaar zouden staan in de finale, ik voelde het gewoon aan.
Vorige keer waren er 3 en ging er één koppel weg dus dan zal het vanavond wel de finale zijn jaquote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus vanavond is de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |