Is het langs de gebruikelijke kanalen te vinden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Heavana het volgende:
Ik heb seizoen 1 al gezien, ben nu bezig met seizoen 2.
Geestig programma wel.
Volgens mij was Richard erg veranderd, dat maakte ik tenminste op uit de reacties van de ''beauties''.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Avani het volgende:
Volgende week de make overs. Ik ben benieuwd.![]()
http://www.tv.com/beauty-and-the-geek/show/32037/summary.html ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nogmaals: is er ook een officiele site bij het programma?
Ik zag al wel een stukje volgens mij dat hij een spijkerbroek en overhemd droeg, dát alleen zag er totaal anders uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij was Richard erg veranderd, dat maakte ik tenminste op uit de reacties van de ''beauties''.
Ik denk het ook, volgens mij wordt het dan een afgezaagd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Serie 2 lijkt me een stuk minder leuk dan de serie die nu in Nederland draait.
Tis geen Extreme Makeoverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week make-overs![]()
? Ben vooral benieuwd wat ze er bij Richard van gemaakt hebben, misschien wel een operatie om z'n oren wat dichter bij z'n hoofd te krijgen
Is dat die blonde met die verrotte stem? Die vind ik wel de domste van het stelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |