abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:21:04 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_34165795
En hij hing. De PC dus. Moest m via de Reset toets weer tot actie dwingen. En toen begon het gelazer, met chkdsk enzo.
En juist nu ik het ding nodig heb om vanuit huis in te kunnen loggen op werk. Hoop geklooi, maar alleen met 'Use last known good configuration' ik mijn goede inlogscherm weer teruggekregen.

Net dat je denkt van 'Goh dat Windows is toch best wel leuk', krijg je dit gedonder - toevallig vandaag extra belangrijk dat 'ie het doet - en sta je weer met beide benen op de grond.
Wet van Murphy.
How can I make this topic about me?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:24:42 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34165943
Daar is nou een image en een back-up voor. Eerder de wet van een kneus tussen stoel en muis en toetsenbord.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:29:28 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34168187
Backups heerschen inderdaad.... Ik back verder alleen mijn meest belangrijke data op een DVD. Als mijn eerste schijf het niet meer doet, dan frot ik er we wel een Knoppix CDtje in ofzoiets als ik echt meteen bij die data moet, of ik laad mijn backup in op mijn laptop.

Alleen die discipline he.... mij laatste backup is ook alweer 3 maanden oud ofzo, toch weer hoog tijd voor een nieuwe.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:44:43 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_34168758
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Megumi het volgende:
Daar is nou een image en een back-up voor. Eerder de wet van een kneus tussen stoel en muis en toetsenbord.
PEBKAC..... Problem Exists Between Keyboard And Chair.

Maar goed ik heb wel backups. Alles wat belangrijk is (en dat is niet zo heel veel eigenlijk, 't meeste is herdownloadable) staat op CD of op de iMac. 't is gewoon het geneuzel dat je er weer van hebt, de tijd die het zou hebben kunnen kosten als ik de hele meuk opnieuw zou moeten installeren. Gelukkig heb ik ook een mac staan, en die doet het dus altijd, al jaren (daarmee ben ik dus ook maar gaan inloggen )).
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')