Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef steenz het volgende:
Ik weet het al... Dit topic zuigt
Ging je vertellen dat je uit de kast bent gekomen?quote:
Nee, ook niet... maar blijf raden!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef steenz het volgende:
[..]
Ging je vertellen dat je uit de kast bent gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop hem beter ín een kast, zonder computerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef steenz het volgende:
[..]
Ging je vertellen dat je uit de kast bent gekomen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, ook niet... maar blijf raden!Je denkt nu: "Wáárom heb ik dit topic geopend!?" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
Ik weet wat jij denkt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Stop hem beter ín een kast, zonder computer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, ook niet... maar blijf raden!okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"ehhhmm kut waar had ik mijn flippoverzamelmap nou weer gelaten, nouja die zoek ik morgen wel, eerst nog even knikkeren"
Ja goedzo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef steenz het volgende:
[..]
Je denkt nu: "Wáárom heb ik dit topic geopend!?" ?
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
okee
"ehhhmm kut waar had ik mijn flippoverzamelmap nou weer gelaten, nouja die zoek ik morgen wel, eerst nog even knikkeren"
"hmmm hier thuis geeft niemand me aandacht, misschien dat ik het op fok kan proberen"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik weet wat jij denkt!
Jij denkt natuurlijk dat most_wanted heel lief en leuk is!
In één keer goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja goedzo...
Nu ben jij!
Maar ohja ik weet het al... jij denkt: waarom heb ik ooit in dit topic gepost?
Nu mag jij weer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef steenz het volgende:
[..]
In één keer goed!
Je leest gedachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |