Ok, ik wil hem deze week ergens wel een keer inspelen. Ik kan hem niet zo heel goed, maar de akkoordprogressie moet wel lukken denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Hammet het volgende:
Ik vind het echt een heel goed plan om een backing track van Little Wing te maken, waar we dan allemaal op loos kunnen gaan. (Y)
Ja A.A. is wel een goed programma, ja kan ook gewoon een goede mic voor je versterkerhangen..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Tof dat mijn avatar er tussen staat, maar misschien moet ik toch eens iets zoeken wat meer met gitaren te maken heeft
ik wil trouwens ook wel meewerken aan dit project. 1 suggestie: stel het word online gedaan enzo, is adobe audtion toch best een goed programma? Ik weet niet hoeveel mensen een line out op hun versterker hebben, maar over het algemeen vind ik het best goed werken.
Big_boss_man zou zichzelf ongetwijfeld ook graag terugzienquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Hammet het volgende:
edit: oh en ik mis Ibanez (post die hier nog wel eens?? of is ie op vakantie ofzo?)
Geen idee, maar je kan m anders ff rarren/zippenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef BUG80 het volgende:
Jongens en meisjes waar kan ik een mp3 uploaden zonder dat de zeurver gaat zeuren?
Daar trapt ie niet in helaasquote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kan m anders ff rarren/zippen
Dat is op zich een prima idee, alleen als je niet wil dat het een nachtmerrie wordt voor degene die het af moet mixen moet je iets meer coördineren dan datquote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef Even het volgende:
Als we nou iets van 20 sec (roep zomaar wat) ofzo gaan soloën.. Is het dan handig om er bij te zetten op hoeveel sec in het nr je bezig bent.. bijv ik begin op 01:20 tot 01:40.. dan kan iemand die dat kan er 1 nummer van maken(of is dat een slecht idee)
True, maar laat de ideeën maar komen mensen.. Hoe gaan we dit aanpakkenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op zich een prima idee, alleen als je niet wil dat het een nachtmerrie wordt voor degene die het af moet mixen moet je iets meer coördineren dan dat.
T was maar een voorbeeld, ik denk dat iedereen gewoon moet kijken hoelang zijn (of haar, maar volgens mij is hier niemand een zijquote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef Hammet het volgende:
Ik heb wel wat meer nodig dan 20 sec. Als ik hier lekker op wil soleren heb ik minstens 4x het hele rondje van akkoorden nodig. Maar maakt het eigenlijk uit? Als iederen gewoon soleert, minstens 1maal het rondje, 2 maal, 4maal, 6, 8 12 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |