Doe je goedquote:Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb laatst op een hele fijne strat gespeeld van 750 (occasion) in die gitaarwinkel in meppel..
die moest ik gewoon hebbendus die heb ik nu ook
tja prijs zegt echt niksquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik wil ooit een keer een goeie Fender Strat kopen...zo een van 2000 euro ofzo![]()
Nah ik neem ooit nog wel een lp...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:37 schreef Hammet het volgende:
of een LP!
schop!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien leuk id'tje om bij de OP zown lijstje te maken met de usericons van de gitaristen die hier altijd rondhangen ??
hé! dat was ik twee weken geleden nog!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk ideetje. Geen tijd![]()
Misschien is het ook wel leuk om er een FAQ in te zetten zodat er niet wekelijks een aspirant-gitarist komt die wil weten welke gitaar hij moet kopenen of je beter kunt beginnen met akoestisch of elektrisch
![]()
![]()
Ja is cool, doe jij het?!quote:
Danke voor de info!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit een '58 en een '59
[afbeelding]
bwahaha wat een krentquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef DuranK het volgende:
Fender is ook stoerEn als mijn papa de jackpot won kreeg ik er een maar wel een telecaster want een stratocaster is niet gaaf, of ik mocht een Les Paul uitzoeken
![]()
Alleen hij wint de Jackpot nooit![]()
Idd wel cool, we kunnen misschien iets in Fok!wiki bouwen. Maar ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk ideetje. Geen tijd![]()
Misschien is het ook wel leuk om er een FAQ in te zetten zodat er niet wekelijks een aspirant-gitarist komt die wil weten welke gitaar hij moet kopenen of je beter kunt beginnen met akoestisch of elektrisch
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
We kunnen iig beginnen met het aanpassen van onze ondertitel
<-----
Naam en ondertitelquote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
<-----
Ahh...goed ideequote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef DuranK het volgende:
Misschien ook leuk om als avatar een gitaar te gebruiken, ook al hebben de meeste dat volgens mij al wel![]()
Idd goed id!! ik ik zal straks wel ff kijken als ik iets moois kan maken van die OPquote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
<-----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |