Mooi hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben dus bezig met die plaatjes van de OP
maar ik iedereen gedaan die dit topic hebben gepost!!
ik weet niet als dat een beetje veel is??
deze zijn het nu:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Misschien een paar weghalen ??
De plaatjes OP staat hier http://members.home.nl/guitarist/fok!gitarist/op.txt
de tekst voeg ik er straks bij in!
Kan je de midi even uploaden? Misschien kan ik er nog een beter geluid van makenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef BUG80 het volgende:
Kunnen we wat met die backing track? Aangezien het MIDI is kan ik het ding zoveel editten als ik wil, desnoods kopieer ik 'm vijf keer achter elkaar.
Klik hier voor de originele midiquote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Hammet het volgende:
[..]
Kan je de midi even uploaden? Misschien kan ik er nog een beter geluid van maken
Misschien wel, maar ik vond de drums niet echt heel mooi. kzal even kijken of ik er wat mee kanquote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Klik hier
Ik vind het geluid trouwens al mooi zoals het is. Ik heb expres samples gebruikt van akoestische instrumenten, zodat het lekker "organisch" klinkt, niet van dat bekende MIDI-synth-geluid. Met gitaar erbij klinkt het net echt denk ik.
scherpquote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
Je bent een 'n' vergeten in het linkje onder de avatar van punchdrunk.
Wat vind je er niet mooi aan dan? Het is een echt drumstelquote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vond de drums niet echt heel mooi. kzal even kijken of ik er wat mee kan
wat moet ik anders voor een verweer brengen? jouw stelling impliceert dat het algemeen geaccepteerd is dat squiers betere gitaren zijn dan epiphones. dat mag best JOUW persoonlijke mening zijn, maar uit niets blijkt dat dat een algemeen geldend idee is. dus: onzin.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wauw, prachtig verweer...
Ik heb heel wat Epiphones en Squiers gezien. Geloof me, Epiphones waar je 400-500 euro voor neer legt, leggen het af tegen Squier waar je de helft voor betaald!![]()
danku.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef mrkanarie het volgende:
@punchdrunk, best vette avatar, heb je hem ook in het groot?
@guitarist.nl, hoeveel vraag je voor die ibanez?
Ik vind m een beetje laf klinken. Maar goed, misschien past dat toch ook wel beter bij het nummer dan een modern rock drumkit.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wat vind je er niet mooi aan dan? Het is een echt drumstel![]()
Ja precies, luister maar eens naar het origineel. Tegenwoordig zouden we dat "lo-fi" noemen en zou het ook heel hip zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 22:44 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik vind m een beetje laf klinken. Maar goed, misschien past dat toch ook wel beter bij het nummer dan een modern rock drumkit.
Ow. Ik heb de komende dagen even geen tijd om er naar te kijken. Als iemand anders de MIDI wil editten graag.quote:Btw, ik denk dat deze midi toch niet helemaal geschikt is voor een instrumentale versie. Het eerste rondje van akkoorden (van 0'47" tot 1'25" ) heeft de normale akkoordenprogressie, maar diegene die daarop volgt is verkort (1'25" tot 1'42") . Dit klopt niet helemaal, dus moet ff gefixt worden.
Tel je The Corrs dan ook mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind het veel orgineler als we zelf een nummer bedenken!!
little wing is al zo vaak gecoverd
Ik klus wel even eraan verder hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja precies, luister maar eens naar het origineel. Tegenwoordig zouden we dat "lo-fi" noemen en zou het ook heel hip zijn![]()
[..]
Ow. Ik heb de komende dagen even geen tijd om er naar te kijken. Als iemand anders de MIDI wil editten graag.
Knutsel jij nog verder Hammet? Misschien krijg je het inderdaad beter, dit heb ik even in een kwartiertje in elkaar gezet. Ik kan er wel nog alles aan veranderen, dat wel (andere snare sample, kick iets harder, andere reverb, u noemt maar).
blaatquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind het veel orgineler als we zelf een nummer bedenken!!
little wing is al zo vaak gecoverd
Same herequote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef DuranK het volgende:
Wat zijn jullie eisen? Ik wil best iets proberen maar ik weet niet of ik iets fatsoenlijks in elkaar kan brouwen![]()
Mooi manquote:Op maandag 23 januari 2006 22:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Zo goed???
<knip>
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Gitaarmerken
BC Rich | Dean | Epiphone | ESP
Fender | Gibson | Gretsch | Hofner
Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co
Maverick | Music Man | Parker | PRS
Squier | Taylor
Versterkers
Fender | Laney | Line6
Marshall | Mesa Boogie | Peavey
Randall | Vox