Plitvicequote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef Typmuts het volgende:
*knip*
De Plitvice meren MOET je gezien hebben. Dat was zo geweldig mooi! Echt helemaal te gek.
Ook de grotten van Postojna zijn erg mooi. Ik ben toen ook vanuit Kroatë een dagje naar Venetië geweest. Is ook de moeite waard. Ik ben 15 dagen geweest en het was er echt geweldig!
Hoe cool! Ik was 2 jaar geleden ook in Porec en vorig jaar in Rovinj.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef Dutch_Courage het volgende:
Als ik zo de o.p. lees dan zou ik Rovinj aanraden. Ik ben twee jaar geleden in Porec geweest en afgelopen jaar naar Rovinj. Ik heb dus vergelijkingsmateriaal.
Porec is eigenlijk niet zo heel erg verschillend qua plaats. Allebei een mooi oud mediterraan stadje. Veel restaurantjes en terrasjes enzo. In beide plaatsen kan je allerlei uitstapjes doen (Venetië) aangezien dit dezelfde uitstapjes zijn (Rovinj en Porec liggen erg dicht bij elkaar). Wat ze ook met elkaar gemeen hebben is dat er in het centrum zelf heel erg weinig te doen is qua stappen (voor jongeren in elk geval).
Porec heeft voor zo ver ik weet één grote discotheek en dat is Club International. Dat is wel lachen (binnen én buiten) maar om daar nou elke avond naartoe te gaan...
Rovinj heeft een uitgaanscentrum op een redelijk korte afstand van het centrum. Dit uitgaanscentrum heet Monvi Center en bestaat uit heel veel verschillende discotheken/bars. Qua muziek is het van alles wat. Je vindt er latin, club/techno en natuurlijk rnb/hip hop.
Ik denk dat je daarom, als je ook een beetje wilt stappen, het beste voor Rovinj kunt kiezen. Van daaruit kan je altijd nog 1 of 2 keer naar Porec.
Als je meer wilt weten, vraag maar.
Toen ik er was zat er nog maar 1 discotheekquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef Dutch_Courage het volgende:
Rovinj heeft een uitgaanscentrum op een redelijk korte afstand van het centrum. Dit uitgaanscentrum heet Monvi Center en bestaat uit heel veel verschillende discotheken/bars. Qua muziek is het van alles wat. Je vindt er latin, club/techno en natuurlijk rnb/hip hop.
Zo'n fort bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik er was zat er nog maar 1 discotheekmaar wel een boel barretjes en eettentjes. Leuk daar
En we hebben ook 1x een feest gehad in een soort van ruïne in de buurt. Was dat Porec? Volgens mij iig iets met een P en in de buurt.
Ik zat in Porec in hotel Zagreb. Was wel een erg goed hotel, en de prijs was er ook naar...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hoe cool! Ik was 2 jaar geleden ook in Porec en vorig jaar in Rovinj.
Porec: appartementen Plava Laguna
Rovinj: Met X-travel in een appartement (met een chihuahua)
als je met gogo-tours was dan was het waarschijnlijk in Pula in een oude arenaquote:
Ja inderdaadquote:
Kijk, ik wist wel dat het met en P wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef spurs het volgende:
[..]
als je met gogo-tours was dan was het waarschijnlijk in Pula in een oude arena
Nee, het was er wel in de buurt maar het was geen oude arena. Het was een fort uit de eerste of tweede wereldoorlog. Dat ding had een Franse naam in elk geval, dat weet ik nog wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef spurs het volgende:
[..]
als je met gogo-tours was dan was het waarschijnlijk in Pula in een oude arena
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |