LOI moet je ook alleen doen als je vanuit jezelf heel erg gemotiveerd bent en genoeg discipline en vaardigheden hebt om zelfstandig te leren en dus geen colleges of andere mede-studenten nodig hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:45 schreef Meiske78 het volgende:
NIMA A Communicatie hoef je geen stage bij te doen in ieder geval. Maar weet je wel zeker dat je via de LOI zo'n studie wilt doen? Ik doe het zelf ook, maar ik heb echt spijt dat ik niet gekozen heb voor een variant waarbij je één avond per week naar school gaat, en met 'echte mensen' samen je over cases kunt buigen, en ervaringen uitwisselen. Volgens mij is dat stukken leuker en motiveert het veel meer om ook echt te gaan zitten studeren.
is een studiebeurs / lenen geen optie? kan je alsnog vol/deeltijd HBO volgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Mijn mogelijkheden zijn beperkt, dat is het probleem. Ik heb MBO gedaan, het niveau was me gewoon te laag, en ik wil hogerop. Maar mijn financiele positie laat mij niet toe om een dagstudie te volgen, ik moet werken. En dan is mijn optie alleen een avondopleiding of LOI studie. Maar ik zit dan met stage, als ik op mijn eigen woon en ik moet na 3 jaar studie een half jaar stage lopen, daar zat ik financieel al aan vooruit te denken.
Het zou een optie kunnen zijn, maar ik ben bang dat de lening niet hoog genoeg is zodat ik mijn onkosten (huur enz) en studie kan betalen met alleen nog een bijbaan erbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef ARKON het volgende:
[..]
is een studiebeurs / lenen geen optie? kan je alsnog vol/deeltijd HBO volgen.
Ik heb een universitaire studie gedaan, waar ik een hafjaar lang in mijn eentje een afstudeeronderzoek gedaan heb. Ik heb die vaardigheden dus echt wel. Het gaat erom dat je ook een hoop opsteekt van de ideeën en visies van je medestudenten, en het gewoon leuker is. De mens is nu eenmaal een sociaal dier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef Shreyas het volgende:
LOI moet je ook alleen doen als je vanuit jezelf heel erg gemotiveerd bent en genoeg discipline en vaardigheden hebt om zelfstandig te leren en dus geen colleges of andere mede-studenten nodig hebt.
Maar ben je tevreden over de studie via de NTI? En hoe zit dat met stage, hoeveel uur moet je? Is NTI erkend?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe een HBO studie via het NTI. Je stageplaats moet jezelf regelen, ik ga dat hopelijk op mijn werkplek gedaan krijgen. Zoniet kan ik een andere baan gaan zoeken waar dat wel gaat lukken.
En over de keus LOI of echt naar school. Doe mij maar thuisstudie, meot er niet aan denken ook nog eens een avond verplicht naar zo'n gebouw te moeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |