I know, ik had het ook tegen dat gepeupel hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Atheneum, inderdaad. Dat is voor domme mensen. Gelukkig doe ik zelf geen atheneum
.
Ik doe niet het klassieke gym. Dus in zoverre ben ik geen collegaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I know, ik had het ook tegen dat gepeupel hier.![]()
Maar dat wist jij natuurlijk ook, collega-gymmie![]()
ik sla geen zusjes, ben tegen huiselijk geweld enzo.....quote:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dat is wel lame.Afhankelijk van hoe oud je was, dat wel...
Maar de rest is uitermate begrijpelijk.![]()
![]()
Zeventien of zo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.
En ik was jong!So fuck it.
Ow ja, jij deed dat weirde gymquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doe niet het klassieke gym. Dus in zoverre ben ik geen collega. Maar dat 'gepeupel' hier
.
http://vrijwilligerswerk.pagina.nl/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwens vandaag besloten mijn leven en dat van anderen te gaan verrijken door vrijwilligerswerk te gaan doen.![]()
Maar nu ben ik op zoek naar info. Weet iemand een nog goede vrijwilligerswerksites?
Ik ookquote:
had je er ook 'n aapje bij?! [broertje, zusje??]quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.
En ik was jong!So fuck it.
quote:Functie : Vrijwillger voor het geven van Nederlandse taallessen
Omschrijving : je geeft les aan een kleinde gorep.
[..]
Ja, zo'n knuffeltje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je er ook 'n aapje bij?! [broertje, zusje??]
Idiots, there will be a king!! I will be king!! Stuck with me, and you'll never go hungry again!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
No king no king, lalalalalaalaa!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:![]()
OK, die kan op het lijstje. Zij hebben écht hard mensen nodig.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
Ja, zo'n knuffeltje!En die had mijn moeder aan dat jasje vastgenaaid, zodat 'ie altijd op mijn schouder zat
![]()
![]()
Nee.quote:
En niet zo kwijlen bij 7-jarige jochies.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
hé je hebt lopen edittenvuile pisnicht....
edit: sorry ik liet me even gaan
ik trek me maar even terug voor een rustgevende medidatie....![]()
ALSOF JE JE OOK MAAR IETS AANTREKT VAN WAT IEMAND ANDERS VINDTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Al vinden veel users het niet leuk als ik KD 'wegdoe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |