quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:Sukkel, ik heb The Hunchback op 1 en Keizer Kuzco op 3!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik had 'm eens geleend, maar was wat sceptisch omdat ie beetje raar getekend is;quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Zhenar het volgende:
Maar goed: wel super![]()
dat jij ook KK kunt waarderen... zo vind je ze maar zelden!
![]()
ik heb 'm in het Nederlands, dit zegt me zo even nietsquote:Het meest grappige moment vind ik toch wel: "Why do we even have that lever"
![]()
![]()
is dat als ie de moonwalk gaat doen?! dat geluidje doe ik altijd na "aha aha aha"quote:Of dat ze uitleggen hoe ze hen te snel af zijn geweest![]()
!!!!
Zó tof en vooral bizar!
![]()
OMG je moet hem echt in het Engels kijken, daar zitten weer allemaal andere briljante grappen in!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 'm eens geleend, maar was wat sceptisch omdat ie beetje raar getekend is;
maar ik heb zó gelachen echt... en idd: die humor gaat kinderen helemaal voorbij
[..]
ik heb 'm in het Nederlands, dit zegt me zo even niets
ik moet altijd lachen om "mooi he? kadootje voor mezelf! ik ben er zó blij mee"
maar die is in het Engels misschien wel weer niet grappig![]()
[..]
is dat als ie de moonwalk gaat doen?! dat geluidje doe ik altijd na "aha aha aha"![]()
oh 't begin is trouwens al meteen leuk, met die titelsongzanger & "nu is de Keizer er helemaal uit"![]()
Idd, die zijn tofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
oh de Notre Dame heb ik trouwens maar 1x gezien, wel in de bios...
erg om gelachen, met name vanwege die drie standbeelden
ga ik 's doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
OMG je moet hem echt in het Engels kijken, daar zitten weer allemaal andere briljante grappen in!
scepsis is niet nodig: Roeland Fernhout als Kusco, Jack Wouterse als die boer en Simonequote:Ga ik wel een keer de Nederlandse versie proberen. Zij het met enige scepsis.![]()
dat heb ik met Lion King, al heb ik die de laatste jaren niet echt meer gekekenquote:Tot nu toe vind ik alleen Aladdin echt tof in het Nederlands. Mijn broertje en ik kennen die hele film uit ons hoofd.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Damn, ik was vroeger écht een hele erge fan van Aladdin.Mokken, bekers, ontbijtbord, kussen, poppen, knuffels, badschuim, McDonalds-figuurtjes, etc...
![]()
quote:
oeh geil, heb je dat pakje nog?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Ik ben zelfs een keer als Aladdin verkleed naar school geweest met carnaval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh geil, heb je dat pakje nog?!![]()
iets op tegen?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Airelle het volgende:
OMFG zitten jullie nou te kwijlen bij tekenfilmpies?.
Pak d'r, babet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
iets op tegen?!
zeker weer te weinig niveau voor ons vwo'ertje
OK, dat is wel lame.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ben zelfs een keer als Aladdin verkleed naar school geweest met carnaval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VWO? Zhenar zou dat als een belediging opvatten. Maar inderdaad ik heb weinig - op Lion King na - met tekenfilmpjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
iets op tegen?!
zeker weer te weinig niveau voor ons vwo'ertje
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
VWO? Zhenar zou dat als een belediging opvatten.
Atheneum, inderdaad. Dat is voor domme mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetatheneum
verheven is.
![]()
Ik heb het opgegeven om dat punt te maken en ze in hun onwetendheid te laten gaar koken.
oftewel: KLIKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetatheneum
verheven is.
![]()
Ik heb het opgegeven om dat punt te maken en ze in hun onwetendheid te laten gaar koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |