quote:
Ja, dat heb ik ook heel erg, ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Eigenlijk let ik normaal meer op de avatar dan de naam die erboven staat dus nu herken ik jullie niet echt.
Oh en ik heb nog griep
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Eigenlijk let ik normaal meer op de avatar dan de naam die erboven staat dus nu herken ik jullie niet echt.
Oh en ik heb nog griep
Het is dat je blauw bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook heel erg, ja.
Beterschap.
Jij kunt ook alleen maar kritiek leveren ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Oh en ik heb nog griep
Zo, poppetje gezien, kastje dicht KD-avatar terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is dat je blauw bent
Svennie had dat ook een keer gedaan toen hij nog zwart was, en toen keek ik echt naar die post van: 'Ja, maar dat heb ik helemaal niet geschreven! '
Thanks
Ik kan er werkelijk waar geen enkel voordeel van inzien, alleen nadelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar kritiek leveren ofzo.
Negatieveling!
Is ook prima. Het was alleen een soort dingetje vanmiddag met zus. Normaliter heb ik altijd een ava.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk waar geen enkel voordeel van inzien, alleen nadelen(Van het niet hebben van een avatar dus he.)
Leuke avatar ook, SatCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo, poppetje gezien, kastje dicht KD-avatar terug.
Alweer?quote:
Dat is toch alweer even geleden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alweer?Ik had hiervoor ook al een KD-avatar.
Goed zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is ook prima. Het was alleen een soort dingetje vanmiddag met zus. Normaliter heb ik altijd een ava.
Ik weet het niet.quote:
Of wat anders een keertje..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Misschien dat ik zometeen ff ga kijken voor een nieuwe KD-avatar.
Wat typ je nu steeds 'ff'? De moeite voor 'even' is toch erg klein.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Misschien dat ik zometeen ff ga kijken voor een nieuwe KD-avatar.
'ff' is volgens mij het enige wat ik heb overgenomen van de breezah-cultuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat typ je nu steeds 'ff'? De moeite voor 'even' is toch erg klein..
Nu ja, ik mag 'ff' schrijven, maar bij jou gaat dat tegen je principes in.![]()
Suggesties?quote:
Wist je dat in België die breezah-cultuur niet eens bestaat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'ff' is volgens mij het enige wat ik heb overgenomen van de breezah-cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |