Jong ik ga gewoon mee vind om die winkel te checkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef T3rr0r het volgende:
Hopelijk slaat iemand je eens met een ploertendoder van je kutsnorfiets van je! KNEUS!
En je post dit om kwart voor 4quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
Zo kut is dat altijd he, denken dat het een andere dag is. Maarja dat krijg je ook als je dagritme is verstuurd als je pas om 5 uur snachts gaat slapen en om 4 uuur uit je bed stapt
Ik weet, maar het gaat zich om het idee.quote:
Dus? Ook al zou je niet meegaan, ik zou nog steeds hopen dat iemand je met een ploertendoder van je kutsnorfiets zou meppen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong ik ga gewoon mee vind om die winkel te checken
we gaan morgen naar Duitsland om een Ploertendoder te halen bij een wapenwinkelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong ik ga gewoon mee vind om die winkel te checken
Nee, nee! Je probeerde gewoon stoer te doen met je laat opstaan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet, maar het gaat zich om het idee.
Eergister stond ik pas om 5 uur op, dus het compenseert zich allemaal
Gewoon, je weet maar nooit als er een inbreker komt ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef sr_firewire het volgende:
Wat moet die kampersneef van je met een ploertendoder ? Wat een ongelofelijk stuk schorum zeg![]()
![]()
En jij erbij![]()
![]()
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef B_BOY het volgende:
ga gewoon op een normalte tijd te bed man, mafkees![]()
ey je begint net tege me te praten op msn.
Wat een mietje...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon, je weet maar nooit als er een inbreker komt ofzo.
Uiteraard wilde ik ook ff stoer doen dat ik vakantie heb
Dan pleur je de inbreker in de maas, probleem opgeruimdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:53 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat een mietje...
Trouwens als je die inbreker met een ploertendoder mept, en hij raakt gewond kom je hem aan het betalen.
Zelfde als bijvoorbeeld een inbreker je slaapkamer opkomt en je slaat hem met een volle colafles, dan ben je strafbaar. Sla je hem echter met een halfvolle, dan is het niet met opzet klaargezet omdat er al uit gedronken is. Klinkt lachwekkend, maar dit is het NL rechtssysteem....
Alsof mij dat iets interreseert dat die gast mij kan aanklagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:53 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat een mietje...
Trouwens als je die inbreker met een ploertendoder mept, en hij raakt gewond kom je hem aan het betalen.
Zelfde als bijvoorbeeld een inbreker je slaapkamer opkomt en je slaat hem met een volle colafles, dan ben je strafbaar. Sla je hem echter met een halfvolle, dan is het niet met opzet klaargezet omdat er al uit gedronken is. Klinkt lachwekkend, maar dit is het NL rechtssysteem....
Jaja gek, gewoon he je stapt uit bed en loopt naar onder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:53 schreef Wriker het volgende:
Je komt onder?
Beneden gekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:53 schreef Wriker het volgende:
Je komt onder?
Ik sla zo'n figuur liever eigenhandig tegen de vlakte als met een ploertendoder. Vind wel dat je op zulke momenten bloed van je tegenstander moet kunnen voelen op je knokkels en niet op een stuk ijzer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof mij dat iets interreseert dat die gast mij kan aanklagenalsof je zomaar je huis laat leeghalen, ik weet dat je niet mag slaan maarja in zulke situaties....
Of gewoon slaan dat hij niet meer kan lopen en ergens dumpenzo hoort dat tegenwoordig te gaan.
Inbrekers
http://www.infopolitie.nl/wet/wwm/wwm_par1_cat_wapens_art_2.phpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ploertendoder..?
En jij slaat iemand met een mes terwijl je niet eens weet of die gast een leuk geweer/mes bij zich heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik sla zo'n figuur liever eigenhandig tegen de vlakte als met een ploertendoder. Vind wel dat je op zulke momenten bloed van je tegenstander moet kunnen voelen op je knokkels en niet op een stuk ijzer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij slaat iemand met een mes terwijl je niet eens weet of die gast een leuk geweer/mes bij zich heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |