Hebben jullie al iemand voor de knappe vrouwelijke klanten??quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anders doe jij de zagerij en doe ik de balie wel![]()
En Maerycke zetten we buiten als parkeerwacht, om de knappe mannen te lokken![]()
Die komme daar nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hebben jullie al iemand voor de knappe vrouwelijke klanten??![]()
Ik kom mijn baan opzeggen in de zagerij, ik ga namelijk een Gucci winkel beginnen naast jullie bouwtoko...quote:
Wel als jullie mij aannemen..quote:
Tevreden personeel is de baas haar krent in de papquote:Op maandag 20 maart 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
Yeah de zagerij... mijn deel, mijn gebied, ik zaag alles.
* Aan centjes denktquote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wel als jullie mij aannemen..
Denk aan de centjes Dude'
Even met m'n vriendin overleggen....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Aan centjes denkt
Oké!![]()
![]()
Wanneer kun je beginnen casanova?
Ja kaap mijn personeel maar wegquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik kom mijn baan opzeggen in de zagerij, ik ga namelijk een Gucci winkel beginnen naast jullie bouwtoko...
Automatic_Rock, interesse? Het is wel in Assen....
Wat is er mis met de personeelscaravan op het terrein?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Krijg ik trouwens reisvergoeding??
Met jullie in 1 bed???quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de personeelscaravan op het terrein?
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Krijg ik trouwens reisvergoeding??
Als er ook een jaarlijks uitje naar Rio de Janeiro is praten we verder (wil ik de auto van de zaak graag voor inleveren. Kheb al 2 auto'squote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.
![]()
![]()
Be parkeert hem net in!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met jullie in 1 bed???
Daar is absoluut niks mis mee![]()
* Hondenpoep door brievenbus gooitquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.
![]()
![]()
vrouw achter het stuur...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Be parkeert hem net in!
[afbeelding]
Zetten we er toch zo eentje neer?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Be parkeert hem net in!
[afbeelding]
We are talking Assen here... natuurlijk is er geen stad te bekennen!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
vrouw achter het stuur...
Jullie hebben echt een man nodig in jullie bouwmarkt, dat blijkt maar.
Zo te zien is ze nog verkeerd gereden ook, er is geen bouwmarkt of stad te bekennen
Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zetten we er toch zo eentje neer?
[afbeelding]
Volgens mij hebben we die nog wel op voorraad hoor!
En wat voor bed(den) had je in gedachten??quote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zetten we er toch zo eentje neer?
[afbeelding]
Volgens mij hebben we die nog wel op voorraad hoor!
Op de 5-jaarsmeet hadden ze in dat soort hutjes stapelbedden met rubberen matrasjes (ja ook de hoezenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat voor bed(den) had je in gedachten??
Ik stel voor de vestiging te verplaasten naarquote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We are talking Assen here... natuurlijk is er geen stad te bekennen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |