Oeh gaaf voor in de schuurquote:Op zondag 19 maart 2006 11:51 schreef Saabmobiel het volgende:
Loop ik gisteren door één van de plaatselijke bouwmarkten. Hebben ze opheffingsuitverkoop. ( al een week of 3). Maar nu verkopen ze zelfs de inventaris! Dus mocht er nog een Fokker zijn die een bouwmarkt thuis wil inrichten (met stellingen voor plaatmateriaal, of een leuke Bisonkit display) Sla uwen slag. Wel lekker goedkoop trouwens. Alles gaat met 50% korting weg. Er is geen electrisch gereedschap meer te krijgen
. Alleen de stelling waar het normaliter instaat
![]()
Wat moet ik nou met de inboedel van een bouwmarkt!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Assen..
Da's veel te ver weg
misschien meer iets voor jou dude'...
Ik wilde als kind altijd zo graag ooit zo'n testplaat met deurbellen erop. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:Zo'n kast met allemaal van die bakjes voor schroefjes!
Met nummertjes erop enzo...
Nou, ik bedoel de gewone dingen natuurlijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met de inboedel van een bouwmarkt!
Kan Arty hier in de rij voor de kassa staan voordat hij de boor mee mag pakken of zo.
Maar zul je net zien: dan wil hij ook een magnum elke keer![]()
Ik bedenk me opeens ietsquote:
Bijna alleen nog maar inventaris schreef Saabmobielquote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel de gewone dingen natuurlijk...
Maarja, als het al 3 weken duurt dan zal er niet veel meer te halen zijn denk ik...
In Assen stond dat ding he? Nemen we gewoon een apartementje in Assen zodat we af en toe eens een nachtje daar kunnen slapen. Dat forensen is best leuk, maar niet elke dag natuurlijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bedenk me opeens iets![]()
Zullen we een bouwmarkt beginnen?![]()
*knip* *Volledig realistisch verhaal. *knip*
Nu ja, hij zei dat het al aardig leeg begon te raken...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bijna alleen nog maar inventaris schreef Saabmobiel
Aan fantasie geen gebrekquote:
Dat weet ik welquote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, hij zei dat het al aardig leeg begon te raken...
maargoed, het was goed bedoeld hoor
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In Assen stond dat ding he? Nemen we gewoon een apartementje in Assen zodat we af en toe eens een nachtje daar kunnen slapen. Dat forensen is best leuk, maar niet elke dag natuurlijk...
Ik ben voor!
En ik zie zelfs een leuke link naar iets anders... We kunnen natuurlijk dan ook gewoon zelf kisten timmeren, en er zullen ook genoeg scheppen zijn...
heb je wel veel geld?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Aan fantasie geen gebrek![]()
Maar mag een niet knappe klant dan ook een keer worden omgeroepen, anders kom ik niet in jullie bouwmarkt schroefjes uitzoeken hoor![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
heb je wel veel geld?
Of ook niet![]()
Sorry, m'n gevoel voor humor heeft zich vanochtend ziekgemeld..quote:
Anders doe jij de zagerij en doe ik de balie welquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Marsepein het volgende:
Dan moet ik die knappe mannen omroepen ..... maar daar heb ik helegaar geen oog voor, of hebben knappe mannen altijd knappe vrouwen mee die ze in de lunchroom plempen omdat, nou ja omdat ...
Ja, voor die knappe vrouwen gaan we ook een soort van speelhoekje maken. Voor de kinderen komt er zo'n Disney zuil (in een zelfgekluste geluidsdichte kamerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Marsepein het volgende:
Dan moet ik die knappe mannen omroepen ..... maar daar heb ik helegaar geen oog voor, of hebben knappe mannen altijd knappe vrouwen mee die ze in de lunchroom plempen omdat, nou ja omdat ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |