Zonde van je bier...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef nonzz het volgende:
Verscheuren en in m'n bier gooien
Dat is bierverspilling en dat is ten strengste verbodenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef nonzz het volgende:
Verscheuren en in m'n bier gooien
Jij hebt toevallig niet andere topics gelezen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
uit laten betalen in 5 euro biljetten en dat erin gaan zwemmen
ik kom net binnen vallen, dus neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig niet andere topics gelezen he
Ok, Ik zou trouwens een ferrari kopen, deze aan Piet Paulusma cadeau doen en dan de remmen saboteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, dus nee
Wat heb jij nog geen computer die gewoon schrijft wat jij zegtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef Jump het volgende:
Met 1 miljoen euro zou ik een arm mannetje uit Za¨re inhuren om al men posts op FOK te type
daar heb je geen miljoen voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ok, Ik zou trouwens een ferrari kopen, deze aan Piet Paulusma cadeau doen en dan de remmen saboteren..
Piet Paulusma
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat heb jij nog geen computer die gewoon schrijft wat jij zegt![]()
![]()
Nee, maar hij is zo arrogant dat hij alleen maar mooie auto's wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar heb je geen miljoen voor nodig hoor.
koop een gare bak voor 50 euro, remmen saboteren,paulusma
in een opel ga je sowieso doodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee, maar hij is zo arrogant dat hij alleen maar mooie auto wil.
Plus het feit:
Opel max 50km/u --> niet zeker dat hij dood gaat
Ferrari max 220 km/u --> zekerheid
Wat doe je?quote:
Niet ebter met centjes van 1 eurocent?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef OldJeller het volgende:
In allemaal briefjes van 10 laten inruilen, in een koffer doen, in de lucht gooien en er door gewond raken.
uit laten betalen in briefjes van 5 euro, maak er een parachut van, geef piet paulusma een cursus parachutspringenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Shit nu moet ik weer iets anders onzinnings verzinnen om met 1 miljoen euro te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |